[Opracowanie] Alas - Skrzydła


Alas - Skrzydła - Przyszedł czas na opracowanie piosenek z serialu. Płyta w Ameryce Łacińskiej wyszła 26 lutego bieżącego roku a już pokryła się platyną! Aktorzy są bardzo dumni z osiągnięcia a piosenki mają naprawdę niesamowity przekaz. Dzisiaj chciałabym wam przedstawić piosenkę przewodnią całego serialu, która jest także puszczona w czołówce...




Alas w polskim tłumaczeniu ,,Skrzydła" została zaśpiewana na płycie przez Karol Seville czyli tytułową bohaterkę. Wraz z Karol na publicznych występach śpiewa ją również Ruggero Pasquarelli ( Matteo )

Opracowanie:


Tekst:

1. Estoy cerca de Alcanzar Mi Cielo

Desafiando La Gravedad

Nada puede detener Este Sueño Que Es Tan Real...

Se Que No Existe  El Miedo Oh...

Si no dejo de intentar

La Emocion Que Me Mueve Es La Fuerza De Un Huracan

Esto Que Hay En Mi Interior Es Mágico

Porque todo Puede Suceder

Y si caigo, vuelvo voy, yo voy, y vuelvo y voy

Ref.Y si no hay Vuelta atrás...

Hay que Arriesgarlo Todo

Bajo Mis Pies No Hay Gravedad

Solo Hay Alas

Nunca Hay Que Dudar

No Esta Prohibido Nada!

Cuando Un Sueño Es Real

Solo Hay Alas

2. Yo No Espero Mas De Lo Que Siento

Es Un Reto Para Enfrentar

Algo Quiere Despertar Mi Destino Es Tan Real

Se Que No Existe El Miedo Ouh...

Si no dejo de avanzar

La Emoción Que Me Mueve Es La Fuerza De Un Huracán

Esto Que Hay En Mi Interior Es Mágico

Porque todo Puede Suceder
Y si caigo, vuelvo voy, yo voy, y vuelvo y voy

Ref. y si no hay Vuelta atrás...

Hay que Arriesgarlo Todo

Bajo Mis Pies

No Hay Gravedad

Solo Hay Alas

Nunca Hay Que Dudar

No Esta Prohibido Nada!

Cuando Un Sueño Es Real

Solo Hay Alas

3.Es Real...

Solo Hay Alas
 
Con Un Puente 

En Mi Interior Oh...

Deslizándome Lejos... 

Es Real

Solo Hay Alas 

En Mi Mundo

Libertad deslizándome lejos...

Cada vez más lejos!...

Ref. Y si no hay Vuelta atrás...

Hay que Arriesgarlo Todo

Bajo Mis Pies no Hay Gravedad
Solo Hay Alas

Nunca Hay Que Dudar

No Esta Prohibido Nada!

Cuando Un Sueño Es Real

Solo Hay Alas


Tłumaczenie:

Jestem bliska odkrycia swego nieba
Na przekór grawitacji
Nic nie może powstrzymać
Tego marzenia, które jest tak prawdziwe

Nie istnieje strach
Jeśli nie przestanę próbować
Emocja, która mną kieruje
Ma siłę huraganu 

To, co znajduje się w moim wnętrzu jest magiczne
Bo wszystko może się zdarzyć
A jeśli upadnę, wracam
Idę, idę i wracam i idę

I jeśli nie ma odwrotu
Należy ryzykować wszystko
Pod moimi stopami 
Nie ma grawitacji
Tylko skrzydła

Nigdy nie ulegaj wątpliwości
Nic nie jest zakazane
Kiedy marzenie jest prawdziwe
Są tylko skrzydła

Nigdy nie oczekiwałam czegoś więcej, niż to co czuję
To wyzwanie, któremu trzeba stawić czoła
Coś chce się obudzić 
Moje przeznaczenie jest tak prawdziwe

Nie istnieje strach
Jeśli nie przestanę iść naprzód
Emocja, która mną kieruje
Ma siłę huraganu 

To, co znajduje się w moim wnętrzu jest magiczne
Bo wszystko może się zdarzyć
A jeśli upadnę, wracam
Idę, idę i wracam i idę

I jeśli nie ma odwrotu
Należy ryzykować wszystko
Pod moimi stopami 
Nie ma grawitacji
Tylko skrzydła

Nigdy nie ulegaj wątpliwości
Nic nie jest zakazane
Kiedy marzenie jest prawdziwe
Są tylko skrzydła

Naprawdę istnieją tylko skrzydła
Z mostem w moim wnętrzu
Przeniesie mnie daleko

Naprawdę istnieją tylko skrzydła
W moim świecie
Wolność przeniesie mnie daleko
Za każdym razem dalej!

I jeśli nie ma odwrotu
Należy ryzykować wszystko
Pod moimi stopami 
Nie ma grawitacji
Tylko skrzydła

Nigdy nie ulegaj wątpliwości
Nic nie jest zakazane
Kiedy marzenie jest prawdziwe
Są tylko skrzydła...

Video:



Moim zdaniem piosenka ma bardzo jasny i piękny przekaz. Opowiada o marzeniach, które warto spełniać. To chyba coś dla mnie.

Podoba wam się utwór? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz