[Organizacja] Kanał na YouTube z tłumaczeniami


Kanał na YouTube z tłumaczeniami - Odkąd założyłam bloga wysyłaliście dużo wiadomości, abym zaczęła tłumaczyć scenki z serialu. Na początku nie wiedziałam jak się wszystko potoczy, gdyż język hiszpański mimo mojej nauki ciągle przy tłumaczeniach ze słuchu sprawia mi trudność ( czy oni muszą mówić tak szybko? ) Postanowiłam jednak założyć ów kanał na , którym już pojawiły się pierwsze tłumaczenia...






Przez kilka dni pracowałam nad tym pomysłem i myślę ,że mogę już wam udostępnić kanał :)

Przejdziecie na niego KLIKAJĄC TUTAJ!

Co i jak?

Tłumaczenie będą się pojawiać różnie, gdyż niestety za nie cały miesiąc piszę egzamin gimnazjalny i naprawdę muszę się do niego przyłożyć. Po świętach pojawią się wszystkie proma tudzież zwiastuny i scenki , które uda mi się przetłumaczyć. Waszym zadaniem jednak będzie pisać mi i PODSYŁAĆ LINKI DO SCEN, które mam przetłumaczyć! Będzie mi tak łatwiej wam dogodzić :) Scenki lub inne pytania piszcie na asku blogowym KLIK

Tutaj macie dotychczas przetłumaczone filmiki:





Liczę na waszą pomoc!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz