[Organizacja] FanPage


FanPage - Z każdym dniem blog zyskuje coraz więcej czytelników. Nie minął miesiąc od jego założenia a już mamy ponad 3000 wyświetleń! To ogromny sukces i jestem z tego bardzo dumna! Wraz ze wzrostem popularności powiększają się także konta społecznościowe bloga, jesteście ciekawi fanpage'a?......





Po początkowym asku postanowiłam poszerzyć grono odbiorców i założyłam fanpage bloga i serialu na popularnym Facebooku. Jeśli go polubicie będziecie na bieżąco z nowościami na blogu jak i serialem KLIK :)


Witajcie,Ta strona jest poświęcona serialowi ,,Soy Luna", aktorom w nim grających. Jest również uzupełnieniem bloga:http://jestem-luna-polska.blogspot.com/
Opublikowany przez Soy Luna Polska na 9 kwietnia 2016


Dodatkowo w maju czeka nas wiele zmian:

  • Polska wersja ,,Alas" w moim wykonaniu
  • Nowy szablon na blogu
  • Nabór
  • Spam dla obsady na Twitterze
  • I wiele, wiele więcej

Mam nadzieję ,że strona się wam podoba :)

Będziecie wchodzić?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz