[Organizacja] Soy Domi


[Organizacja] Soy Domi - Cześć wszystkim! Witam Was wszystkich gorąco. Ciesze się, że mogę dzisiaj tutaj do Was pisać. Dostałam się tu za drogą naboru i bardzo się z tego cieszę. W tym poście postaram się przybliżyć Wam moją osobę, kim jestem, skąd jestem i co tutaj robię. Zapraszam do poznania mnie bliżej.

Cześć jestem Dominika, ale mówcie do mnie po prostu Domi (tak brzmi lepiej). Mam 17 lat i mieszkam w woj. podkarpackim. Obecnie chodzę do klasy 2 liceum. Blogowaniem zajmuję się już od 7 lat gdy tylko mam wolną chwilę. Wolny czas pochłania mi również muzyka, którą mogłabym słuchać 24h na dobę gdybym tylko mogła. Z charakteru jestem dość spokojną osobą, ale nie lubię gdy ktoś obraża moich przyjaciół bądź rodzinę, wtedy nie jestem już taka ogarnięta. Tak więc to chyba tyle z takich podstawowych informacji o mnie, jeżeli będziecie chcieli bardziej mnie poznać, zapraszam Was aska bloga gdzie będziecie mogli zadawać mi pytania.

Moja historia z 'Soy Luna' jest chyba dość przewidywalna, ale chcę Wam ją opowiedzieć. Ogólnie mówiąc jestem, byłam i będę wielką fanką serialu "Violetta" i gdy po raz pierwszy usłyszałam właśnie o "Soy Lunie" byłam święcie przekonana, że nie obejrzę ani jednego odcinka, przecież tak bardzo chciałam aby Violetta pozostała na naszych ekranach. Pewnego dnia po prostu oglądałam różne filmiki na yt i natknęłam się właśnie na jeden fragment odcinka. I tak właśnie stałam się fanką serialu. Nie mogę powiedzieć, że 'Soy Luna' jest lepsza niż Violetta. bo uważam, że nie powinno się porównywać tych dwóch seriali, gdyż są od siebie różne w wielu aspektach.




Także w tym momencie chciałam Was wszystkich zaprosić na pierwsze odcinki Soy Luny w Polsce, które już od 16 maja będziemy mogli oglądać na Disney Channel o godzinie 18:00. Więc w tym momencie już się z wami żegnam i mam nadzieję, że będziemy się dobrze zrozumiemy. Wyczekujcie pierwszego posta!

Pozdrawiam Domi

1 komentarz:

  1. Świetnie zaczęłaś! Czekam na twoje kolejne posty ;)
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń