[Tłumaczenie] Matte trenuje Lunę na torze, a jednocześnie przytulają się - Capitulo 28


[Tłumaczenie] Matte trenuje Lunę na torze, a jednocześnie przytulają się - Capitulo 28 - Matteo i Luna coraz bardziej się do siebie zbliżają. Chłopak nawet nie jest w stanie powiedzieć kiedy zadurzył się w dziewczynie, o którą się przecież założył. Mimo wszystko trzeba przyznać, że Luna nie jest mu dłużna, jej wzrok mówi wszystko. Zapraszam Was na fragment tłumaczenia sceny Matteo i Luny z 28 odcinka.





Matteo: Luna chcesz wody?
Luna: Nie, nie chcę wody.Chcę opanować technikę.
M: No to będziesz musiała zrobić to jutro, bo dzisiaj jest już zamknięte.
L: Coo? Jutro? Nie, nie, nie.. idź sobie już.
M: Lepiej jutro. Trzeba słuchać swojego profesora.. sama wiesz..
L: Wiesz, uczniowie zawsze przekraczają granice.
M: Za to trzeba dużo, dużo, dużo, dużo czasu.
L: No więc chcę ćwiczyć dużo, dużo, dużo, dużo
M: Aż dojdziesz do celu. Prawda?
L: Jeżeli mogę zrobić to lepiej, dla opiekunów to nie można się wycofać.
M: Jaki charakterek, ciekawe co mnie czeka.
L: Dobra wystarczy, bierzmy się do pracy.
M: gotowi! goo.. przyjmij pozycję .. nie bój się
L: nie boje się..
M: Perfekcyjnie niewiarygodnie

Simon: Co tam przerwałem wam ten moment?
L: Super przyjacielu, już wiem jak to zrobić. Spróbujmy razem.
S: Okey, to samo? .. Było świetnie Luna.
L:  Udało nam się.
S: Tak, udało.
M: Dobrze, popracujesz jeszcze trochę i będzie o wiele lepiej.
L: Dobrze, że przydała mi się twoja pomoc.
M: Dobrze, bo będzie bardziej spektakularnie z Ambar.
L: To jak próbujemy jeszcze raz?
S: No jasne.

Tamara: Dzieciaki co robicie tutaj o tej porze. Luna ty nie masz jutro szkoły? Twoi rodzicie się o ciebie martwią. Przepraszam, ale musicie już iść.
L: Tak mi przykro, moi rodzice na pewno już na mnie czekają. Dzięki.
T: Dalej..

Mam nadzieje, że takie tłumaczenia się Wam spodobają, a jeżeli będziecie chcieli takich więcej i na bierząco to dajcie znać w komentarzu, a ja się dostosuję. 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam chwile Lutteo <3 Proszę o więcej takich tłumaczeń ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś smieszna usunęłaś mój komentarz, widze ze boisz sie sprawiedliwej krytyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jesteś wielka<3333Super tłumaczenia<3333Besso:)****Dzięki wielkie i ja chciała bym scenki z Luteo>POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń