[Wywiad] Ruggero dla jednego z portugalskich portali internetowych!

https://i.ytimg.com/vi/J-IAD5FgN4s/maxresdefault.jpg
[Wywiad] Ruggero dla jednego z portugalskich portali internetowych! - Po trzech udanych sezonach jak Federico w serialu  'Violetta', Ruggero Pasquarelli wciela się w postać Matteo, jeden z bohaterów nowego serialu Disney Channel "Soy Luna". W tym wywiadzie, włoski aktor mówi o nowym serialu młodzieżowym, swoim charakterze, miłości oraz opowie nam jak radzi sobie ze sławą.

Po pierwsze, jak dowiedziałeś się o przejściu z "Violetta" na "Soy Luna"?
To długa historia, ale postaram się podsumować. Byłem w trasie z "Violetta", a mój ojciec zadzwonił do mnie i powiedział mi: "Ruggero, muszę ci coś powiedzieć: oni chcą cię w " Soy Luna ".

I co powiedziałeś?
Cóż, kiedy mój ojciec przekazał mi wiadomośĆ, było troszkę gorzej. Było mi smutno, bo musiałem zostawić dobrą grupę przyjaciół  z "Violetta" i rozpocząć nowy projekt, znów z dala od mojego domu we Włoszech. Ale teraz jestem bardzo szczęśliwy!



Co sprawia, że jesteś tak podekscytowany będąc bohaterem "Soy Luna"?
Mam nową grupę przyjaciół. Jestem bardzo zadowolony z projektu, z serii i charakteru. Jestem bardzo zadowolony z wszystkiego.

https://i.ytimg.com/vi/GfCJiSZRRTc/maxresdefault.jpg

Co możemy powiedzieć o Matteo?
Matteo jest synem dyplomatów, i dlatego sporo podróżował. Gdybym miał podsumować moją postać w słowie, wybieram "buntownika". Matteo jest bardzo zbuntowany, ale również bardzo arogancki. Nie chce być blisko ludzi, bo boisz się konieczności ponownego opuszczenia kraju, pozostawiając po raz kolejny ludzi, których zna.

W jaki sposób  narusza to wpływa na życie intymne?
Matteo ma dziewczynę, Ambar. Ale to bardziej relacja wygoda, ponieważ oboje są najbardziej popularne w szkole.

Następnie mamy trwały związek?
Będą się zdarzać różne rzeczy między Matteo i Ambar i ten sezon będzie obracać się na tym związku.

To znaczy, że coś się wydarzy pomiędzy Matteo i Ambar gdy Luna pojawi się w Buenos Aires?
Myślę, że Matteo chce  się zmienić po poznaniu Luny, ale nie mogę ujawnić wiele.

https://i.ytimg.com/vi/uvbf-XarE3s/maxresdefault.jpg

Czy możesz nam powiedzieć, jak to jest być głównym bohaterem w "Soy Luna"?
(Śmiech). Oczywiście, stanowię w pewnym sensie "Pretty Boy"! To znaczy.. Co inni ludzie mają do powiedzenia, czy jestem piękny, czy nie. Nie mogę powiedzieć, że nie mogę się zdecydować ! Jeśli jestem piękny,to mogę tylko podziękować moim rodzicom.

Czy macie jakieś podobieństwa do swojej postaci?
Matteo jest zbuntowany i ja też  jestem zbuntowany. Ale prawdą jest również to, że Matteo jest trochę słodki  i ja jestem też trochę romantyczny.

Jaką radę dałbyś młodym ludziom, którzy chcą pójść w twoje ślady?
Trzeba wierzyć w swoje marzenia. Zawsze mówię, że jeśli żyję  - moje marzenie są teraz, dlaczego wszyscy ludzie nie mogą zrobić tak samo? Jeśli wierzysz w swoje marzenia, jeśli się uczysz i robisz co chcesz, możesz osiągnąć swoje marzenia.



Tak oto prezentuje się wywiad. Ktoś z Was dowiedział się czegoś nowego o Ruggero, a może o Matteo?

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny wywiad jak i cały blog ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie: http://jednorozcowodisneya.blogspot.com/?m=0 Każdy komentarz i obserwacja to dla mnie wielka motywacja :)

    OdpowiedzUsuń