[Disney Channel] 'Zabawa na wrotkach'


[Disney Channel] 'Zabawa na wrotkach' - Jak zapowiada nam Disney: "Premiera serialu 'Soy Luna' już wkrótce. Jeśli nie możesz się już doczekać, mamy dla Ciebie niesamowitą grę 'Zabawa na wrotkach' ". Jeżeli Wy również jesteście ciekawi co to za gra, to zapraszam Was do przeczytania tego tu na dole. Zobaczcie jak ją oceniłam.




Aby zagrać w grę wystarczy wejść w link tutaj KLIK. Po uruchomieniu gry możemy zobaczyć dziewczynę na żółtym tle, która zaprasza nas swoim uśmiechem do gry.




Otóż cała gra składa się z wielu poziomów, które trzeba przechodzić jeden po drugim. Co trzeba zrobić? Wystarczy połączyć ze sobą 3 identyczne ikony, aby zdobyć punkty. Im dłuższy łańcuch zbudujesz tym więcej punktów uda ci się zdobyć.


 Istnieje również taka opcja jak 'połączenie gorączki wrotkowej', która sprawi, że twoje punkty liczone są podwójnie. Możemy również nacisnąć przycisk 'mieszania', który sprawi, że nasze kulki zostaną pomieszane.



Aby odblokować następny poziom musimy zdobyć przynajmniej jedną z trzech gwiazdek. Za każdym razem, gdy połączysz ze sobą co najmniej 7 ikon, otrzymasz wzmocnienie, po prostu dotknij lub kliknij je!


Gdy znamy już podstawowe zasady możemy wykorzystać je w praktyce. Tak więc uruchamiamy grę!


 Moja ocena gry:  Prawdę mówiąc nie jestem fanatyczką gier, bo mój udział w nich wynosi 0%, ale jeżeli mam przed sobą właśnie grę 'Zabawa na wrotkach' to jestem w stanie spędzić przy niej trochę swojego czasu. Trzeba przyznać, że szybko potrafi wciągnąć i zająć nasz czas. Ogólnie oceniam ją bardzo dobrze i szczerze Wam polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz