[ Konkurs ] Wyniki



Wyniki - Przeszło dwa tygodnie temu - w dniu premiery serialu w Polsce ogłosiliśmy nasz pierwszy i nieostatni konkurs na blogu! Dzisiaj przyszedł czas, abyście poznali szczęśliwych zwycięzców! Jesteście ciekawi, kto wygrał?


 Przez dwa tygodnie jakie daliśmy wam na przesłanie prac doszło ich do nas aż 27! To naprawdę sporo i jesteśmy z was bardzo dumni ,że tak ochoczo wzięliście w nim udział. Odpowiedzi jakie padały przeplatały się między Luną, a Niną. Gdzieniegdzie pojawiła się także Delfi, Yam


Po naradzie jury postanowiło przyznać poniższe miejsca z nagrodami:

Miejsce 1. Natala Blanco - książki ,,Początek lata" oraz ,,Poradnik wrotkarki"
Miejsce 2. Karol Kopelioff - książka ,, Początek lata" oraz magazyn specjalny nr 1/2016
Miejsce 3. Magda ( Bogusia ) - książka ,,Poradnik wrotkarki" oraz magazyn specjalny nr 1/2016


W imieniu całej redakcji bloga Serdecznie Gratuluję zwycięzcom, a także wszystkim, którzy wzięli udział, gdyż poziom jaki reprezentowaliście był naprawdę wysoki i ciężko nam było wybrać tą trójkę. Nie martwcie się , jeśli  wam się nie udało! Już nie długo kolejny konkurs!

Za chwilę zostaną wysłane maile do zwycięzców o adres z mojego prywatnego maila: dodo.comello123@gmail.com , gdyż to ja wysyłam do was nagrody :)

Gratulujemy!

6 komentarzy:

  1. Kiedy nowy konkurs? Nie wygrałam i chcę spróbować jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie udalo mi się wygrać :(
    ale gratuluję zwycięzcom ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla wszystkich!! Byliście wspaniali!! <3

    OdpowiedzUsuń