[Tłumaczenie] Matteo przekonuje Lunę, aby ta z nim zatańczyła - Capitulo 40



[Tłumaczenie] Matteo przekonuje Lunę, aby ta z nim zatańczyła - Capitulo 40 - Od pierwszego odcinka widzieliśmy tą ogromną chemię między serialowym Matteo i Luną. Mimo, że pochodzą z dwóch innych światów mają wiele wspólnego. Między innymi pasję do wrotek i do muzyki.. Zobaczcie sami co tym razem dla Was przygotowałam.





Matteo: To są twoje marzenia Luna. Marzenia, które są realne.
Luna: Myślałam, że to Simon.
M: Nie, nie jestem Simonem, ale obiecuję Ci, że zatańczę tak dobrze jak potrafię. Potrzebuję Cię. Ćwiczyłaś to miliony razy, trenowałaś jak nikt, włożyłaś w to tyle siły, a teraz chcesz tak po prostu zrezygnować.
L: Ale Matteo, nie roz..
M: Nie, gdzie jest ta dziewczyna, która dąży do wyznaczonego celu?
L: Nie pojadę, ponieważ ja i Simon jesteśmy ekipą.
M: Ekipą jest Jam&Roller i to są twoje marzenia. Jeżeli Simon naprawdę Cię kocha tak jak mówi zrozumie to. Ten tor potrzebuje kogoś takiego jak ty Luna. Idziemy!

Nie byłabym sobą gdybym Wam teraz nie pokazała jeszcze przejazdu tej dwójki oraz ich romantycznego pocałunku!



KOMU SIĘ PODOBAŁO?

4 komentarze:

  1. Może to głupie, ale muszę to powiedzieć (z góry przepraszam fanów) to jest o niebo lepsze od Violetty! Przy Leoneccie nie było takich emocji, jak przy tej parze. Kiedy widzę ich w TV to normalnie mam takie uczucie ''Ale piękne para, kiedy będą razem?'' i są emocje. <3

    OdpowiedzUsuń