[ VideoRecenzja ] Płyta CD z serialu Soy Luna


Płyta CD z serialu - Już jutro ( 13 maja ) na półkach polskich sklepów muzycznych i nie tylko będziemy mogli ujrzeć płytę z muzyką z naszego serialu. To nie lada gratka zwłaszcza ,że możemy pochwalić cię tym obsadzie na Twitterze! Ja jako ,że zamówiłam płytę przed premierowo z empiku dostałam ją już dziś więc od razu nagrałam dla was VideoRecenzje! ....




VideoRecenzje płyty w moim wykonaniu możecie zobaczyć tutaj:




Jest jeszcze jedna strona medalu. Możemy po zakupie płyty zrobić sobie z nią selfie i odznaczając członków obsady pochwalić się im na twitterze naszą zdobyczą!
Warto również odznaczać przy twitach nasz hasztang #SoyLunaEnPolonia wtedy jest szansa ,że obsada nas zauważy!

Tutaj przykładowy Tweet i kilka przykładowych zwrotów;






- Yo tengo nuevo CD de #SoyLuna #SoyLunaEnPolonia  - Mam nową płytę #SoyLuna #SoyLunaEnPolonia
- No puedo creer! Disco de #SoyLuna es en Polonia! Yo lo tengo! Te quiero mucho <3 b="" oylunaenpolonia=""> - Nie mogę uwierzyć! Płyta #SoyLuna jest w Polsce! Ja ją mam! Kocham cię <3 font="">
- Mira! Ya tengo un nuevo disco de #SoyLuna! Te quiero mucho <33333 b="" oylunaenpolonia=""> - Popatrz. Mam nową płytę z #SoyLuna! Kocham cię <3333 font="" oylunaenpolonia="">

W razie, gdybyście mieli swoje zdania do tłumaczenia piszcie ją pod tym postem lub na naszym asku blogowym: KLIK postaramy się wam pomóc w tłumaczeniu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz