[Tłumaczenie] Karol Sevilla Karol na Pinamar #4


Karol Sevilla Karol na Pinamar #4 Woda i przebywanie w niej to niewątpliwie jedno z ulubionych form rozrywki Karol. Tym razem panna Sevilla wybrała się na Pinamar - czyli plażę w Buenos Aires. Możecie się nią zainspirować i tak samo świetnie się bawić jak ona. Jesteście ciekawi jaką miała zabawę i co robiła nasza idolka w tym pięknym miejscu ? Zapraszam.


Cześć wszystkim. Witam. Witam, na moim kanale. Chcę Wam wszystkim podziękować za wszystkie komentarze przy filmiku. Witam na moim ka. Witam na moim kanale. Chcę Wam wszystkim podziękować za wszystkie komentarze przy filmiku o 50 rzeczach o mnie. Na prawdę bardzo dziękuję. To dobrze, że mogliście dowiedzieć się o mnie trochę więcej, to niesamowite. Mogliście dowiedzieć się różnych rzeczy i był to modny temat filmiku. W tym wideo możecie zobaczyć mnie, kiedy byłam na Pinamar. Pinamar jest to Pinamar. Pinamar jest to plaża w Buenos Aires. Tam jest niesamowicie, to piękne miejsce. Nagrałam moją podróż a także rzeczy, które tam robiłam. Mam nadzieje, że tego nie popsułam. Myślę, że się Wam spodoba oraz będziecie mieć dobra zabawę. Obejrzyjmy. Cześć wszystkim. Idziemy właśnie na plażę. Słyszałam, że jest zimna woda i naprawdę jestem strasznie zła, ale mówi się trudno. Dobra idziemy. Wy będziecie mi towarzyszyć. Teraz okropna wiadomość. Nie sprzedają tu kokosów. Chcę Wam pokazać środek transportu, który jest bardzo wdzięczny i ładny, najładniejszy jaki kiedykolwiek widziałam - różowy. Jest niesamowity, piękny. Ale gorąca podłoga. Ale gorąca podłoga. Nie mogę w to uwierzyć - jak dużo ludzi. Cześć. Już jesteśmy, jest bardzo zimno. Włożę moje nogi do wody, ale tylko na chwilę, nie dłużej. Jak zimno. Mówi się trudno. Nie, nie, nie, nie ,nie. Pustkowie. Jak zimno, zimno, zimno. Nie, nie, nie, nie, nie. Nigdy więcej. Jest bardzo zimno. Trochę się opaliłam, Myślę, że Wam się podobało i taki samo jak ja dobrze się ze mną bawiliście. Buziak dla Was i pamiętajcie żeby obserwować mnie na moich kontach społecznościowych :
Facebook : Karol Sevilla
Instagram : @karolsevillaofc
Twitter : @karolsevilla
Snapchat : karol_sevillaof
Teraz moment, w którym zatrzymam świat, nie zapomnij o subskrypcji, klik. Do zobaczenia w następnym wideo. Pa

Podobało Wam się wideo ?
Macie zamiar jeździć na plażę ?

1 komentarz:

  1. Fajny filmik ;)
    Troszkę zachęcił mnie do jeżdżenia na plażę jednak ja do morza mam bardzo bardzo daleko :P

    OdpowiedzUsuń