[Tłumaczenie] Karol Sevilla przybywa na Youtube #1


Karol Sevilla przybywa na Youtube #1  -Jak zapewne Wiecie, Karol ma swój kanał na Youtube, niestety nie ma tłumaczeń wszystkich jej filmów, dlatego Zapraszam do nowej serii związanej z ich tłumaczeniem. Możemy nie tylko cieszyć się, że ją oglądamy, lecz także dowiedzieć się co lubi, czy czym się interesuje i to z napisami w naszym ojczystym języku. W pierwszym odcinku obejrzyjmy powitanie i wstęp od życia panny Sevilli z polskim tekstem. Zapraszam....



Karol : Cześć wszystkim, jestem Karol Sevilla i chcę Was powitać na tym kanale, moim kanale. Jestem super podniecona byciem tu, wprost kamery i mówieniem do Was, Mam dużo przyjaciół. Ci wszyscy, którzy oglądają - bardzo Wam dziękuję. To jest świat Karol. Tu jestem na żywo na facebooku i właśnie tam o tym mówię, że założyłam kanał na Youtube. Jestem bardzo podniecona byciem tu. To było straszne. Dobrze, w tym wideo chcę powiedzieć, że nie wiem na jakie tematy będę nagrywać, ponieważ jestem nowa w tym świecie. Jestem nowa. Chcę powiedzieć co myślę, tak naprawdę to to, że znajdziecie tutaj rzeczy, które według mnie są dobrymi pomysłami. Dobrze co mówić ? Przeczytam komentarze. Vale Fernandini prosi żebym coś ugotowała albo zrobiła coś artystycznego. Tak naprawdę jestem wielką masakrą w kuchni, w rękodziełach również. Dobrze, szukamy. Laura Dominica Vargias - Węgry Cię kochają, poczekajcie powiem coś. Hello Myślę, że to tak było, nie ważne. Szukamy, bardzo dużo komentarzy. Coni Ft Vay - Jestem z Chile, pozdrów mnie błagam. Cześć Chile, buziaki dla Was. Tak naprawdę pisze do mnie bardzo dużo osób z wielu krajów, piszą w wiadomościach, że mnie kochają. Czytam wszystkie wiadomości, które wysyłacie. Wszystkie. Piszę do mnie Lalita San Martin. 50 rzeczy o mnie ? To bardzo dobry pomysł. Dobrze, bardzo lubię czytać te wszystkie komentarze i mam nadzieje, że spodobało Wam się moje pierwsze wideo na Youtube. Jestem tak podniecona. Możecie obserwować mnie na wszystkich portalach społecznościowych, gdzie będziecie mogli się dowiedzieć bardzo dużo rzeczy o mnie.
Twitter : @karolsevilla
Instagram : @karolsevillaofc
Facebook : Karol Sevilla
Coś jeszcze
Snapchat : karol_sevillaof
Teraz moment, w którym zatrzymam świat, ponieważ to ważna wiadomość. Podobało Ci się to wideo ?
Zasubskrybuj. Mam nadzieje, że klikniecie tu, to proste, super proste. Buziaki dla Was i wielkie dzięki za obejrzenie mojego pierwszego filmiku. Do zobaczenia.

Już niedługo następne tłumaczenia.

Podobał Wam się filmik ?

3 komentarze:

  1. Super, czekałem na ten post! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie posty bardzo podobają mi się :D ♥
    FIlmik był super i nie mogę doczekać się kolejnych tłumaczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post:) Jednak znalazło się w nim trochę błedów

    OdpowiedzUsuń