[Na gorąco] Carolina kolejny raz przed obiektywem



Carolina kolejny raz przed obiektywem - z każdym dniem serialowa myszka, zaskakuję nas. Możemy być pewni, że na występach w programach nie poprzestanie, Caro także świetnie czuję się przed obiektywem.
Zapraszam do rozwinięcia posta, gdzie dowiecie się więcej!



Bez czytania zbędnych artykułów w internecie i gazetach jestem w stanie śmiało stwierdzić, że Carolina jest jedną z tych aktorów z obsady, którzy bardzo się rozwinęli nie tylko we własnym życiu, ale na tle serialu także. Dziewczyna kilka dni temu na swojego Instagrama, Facebooka oraz Twittera wstawiła kilka zdjęć, które zapewne zainteresowały nie tylko mnie. Nawet redakcja  bloga została poproszona na serialowym asku o utworzeniu na ten temat posta.







Zdjęcia wyszły świetnie, a ubrania były z kolekcji JESSICA BIDERMAN. Nie wiem jak wy, ale ja mam ochotę na więcej i mam nadzieję, że będę jeszcze bardziej zachwycona.

Jak sądzicie, czy Nina rozwinie się tak samo jak nasza Caro?

3 komentarze: