[Na gorąco] Nowa piosenka Lutteo!

http://vignette4.wikia.nocookie.net/soyluna/images/f/f7/Scene141.jpg/revision/latest?cb=20160619032850

Dla każdego kto ogląda na bieżąco odcinki w języku hiszpańskim nie jest zaskoczeniem, że Luna i Matteo zbliżają się do siebie. O nowej piosence którą komponuje Matteo, dowiadujemy się w 52, gdy ten zdradza Gastonowi co robi. Wiemy już, że jest to piosenka "Siento" z pierwszej płyty, którą Matteo najprawdopodobniej wyzna miłość Lunie. Ale tak jak już wspomniałam wcześniej ma to być nowa piosenka (która jeszcze nie jest obsadzona na płycie) Lutteo, a  nie Ruggero. Także jeżeli jesteście ciekawi jak brzmi i jaki jest jej tytuł zapraszam do dalszej części posta.

Już od dwóch tygodni na youtubie możemy posłuchać różnych wersji nowej piosenki Lutteo. Luna i Matteo wspólnie skomponują utwór, który najprawdopodobniej zaśpiewają na Open. Piosenka nosi tytuł "Mi otra Mitad" (Moja druga połówka). Posłuchajcie fragmentu:




TEKST:


Alguien que me diga quien es quien aqui en mi alma y tal vez se me descubra en esta cancion.

Solo tu estas a mi alrededor y por eso es que canto.

Que mas da
lo que siento es diferente si tu estas.
No me importa lo que tienes para dar,
en tus ojos puedo estar,
si me miras no precisas a hablar tal vez eres mi otro mitad.

TŁUMACZENIE:

Ktoś powiedział mi, kto jest kim w mojej duszy, a może to ja odkrywam w tej piosence.

Tylko ty jesteś obok mnie i dlatego śpiewam.

Kogo to obchodzi,
to co czuję jest inne jeśli jesteś tu.
Nie obchodzi mnie to co możesz mi dać,
w twoich oczach mogę być,
jeśli spojrzysz na mnie dokładnie mówiąc, może jesteś moją drugą połową.


Nie wiem jak wam, ale mi ta piosenka od pierwszego osłuchania siedzi w głowie. Ale to nie wszystko. Mam dla Was jeszcze jedną ciekawostkę dotyczącą tego utworu, gdyż w serialu mogliśmy go już usłyszeć. Zapewne zastanawiacie się gdzie i kiedy mogliście go przegapić. Otóż muzyka z piosenki po raz pierwszy pojawiła się w serialu w 28 odcinku, gdy Matteo i Luna ćwiczyli na torze. Zaskoczeni? Ja również gdy o tym się dowiedziałam, jeżeli mi nie wierzycie, możecie sprawdzić i dać znać w komentarzu!

Ja osobiście nie mogę doczekać się już całej piosenki, lecz obstawiam, że my będziemy mogli ją usłyszeć około 65 odcinka, lub nawet jeszcze później. Mimo to warto.

Jak Wam się podoba piosenka?



11 komentarzy:

  1. Ta piosenka jest boska! Koffam ją
    Nie mogę się doczekać aż ją zaśpiewają

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta muzyka była już wcześniej i pojawia się w (prawie) wszystkich momentach lutteo np. Kiedy Matteo flirtuje z Luną w 12 odcinku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy będą tłumaczenia z odcinka 52?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka jest piękna, chociaż i tak wolę siento.
    Słyszałam ,że zaśpiewa ją Lunie na przeprosiny, to prawda?

    Zapraszam do mnie na bloga od sierpnia posty z Soy Luna nahsi22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie ,ale czy to nie piosenko z 2 sezonu ? Wydaję mi się,że pisoenki z 1 sezonu są WSZYSTKIE na płycie (ale to tylko moje przypuszczenia )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , bo np chicas asi nie było jeszcze będą nowe pioseki

      Usuń
  7. Kiedy dowiedziałam się, że Matteo zaśpiewa Lunie ,,Siento" byłam w siódmym niebie, a teraz gdy dowiedziałam się, że zaśpiewają razem ,,Mi otra mitad" to jestem najszczęśliwszą duszyczką na tym świecie! To jest piosenka o miłości, a w dodatku zaśpiewają ją publicznie na Openie! Kocham tą piosenkę! #LutteoForever

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Zapraszam na Wikie o soy lunie! Możesz edytować, dowiedzieć się newsów i pisać opowiadania! Możesz znaleźć mnie tam pod nickiem Izeczka. Link: http://pl.soyluna.wikia.com/wiki/Soyluna_Wikia

    OdpowiedzUsuń
  9. ta piosenka tak mi sie spodobała że słucham ją już
    od 3 godz
    ps czekam z niecierpliwieniem na cala piosenke!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ona nie jest tu w całości. Brakuje początku. 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń