[Pod lupą XXL] Piosenka ''Siento''

 

Piosenka ''Siento'' - Jak wiadomo płyta, na której możemy znaleźć utwory z serialu,  stała się bardzo popularna jak sam serial. Dzisiaj przyjrzymy się bardzo blisko piosence Siento, która jest śpiewana przez Ruggero Pasquarelliego- serialowego Matteo. Jesteście ciekawi co kryją, dokładnie jej słowa? Zapraszam do rozwinięcia posta!



 

Kawałek tekstu polskiego/oryginalnego

Jestem tym, co czuję
(Yo soy lo que siento)
Spójrz, poczekam
(Te miro y espero)
Daj mi trochę spokoju
(Dame solo un poco de paz)
Szukałem w sobie, spotkałem cię
(Buscando en mi te encuentro)
Chciałem poczuć to, co istnieje tam dalej
(Quiero sentir lo que hay mas alla)

Już na pierwszy rzut oka widać, że piosenka niesie za sobą bardzo głęboki tekst, który poruszyłby każdą dziewczynę. Przeanalizujmy wszystko z dokładnością:

Dla kogo jest? 
Tutaj chyba nikt nie ma wątpliwości, że została napisana z myślą o Lunie. Bardzo prawdopodobnym faktem jest to, że chłopak zaśpiewa ją po tym, jak dziewczyna dowie się o zakładzie chłopaków i będzie chciała zerwać z nim wszelkie kontakty.
   Co? Jak? Dlaczego?
Już od pierwszego odcinka da się zauważyć, że Balsano zaczął zwracać większą uwagę na dziewczynę z Cancun, która na początku zdaje się niezainteresowana jego zaczepkami, ale po pewnym czasie jednak zaczyna wyczuwać dziwne zainteresowanie. Mimo że zaprzecza, że cokolwiek czuję jest inaczej. 
Słowa...
Z każdym kolejnym wersem stajemy się przekonani, iż jest ona o miłości bardzo silnej, jednak nie jest pewny czy ta druga strona czuję to samo: ''Szukałem miłości bezwarunkowej. Zrobiłem bałagan, odnalazłem cię. I nie wiem, dokąd idę''

A wy co o tym sądzicie? Co miał na myśli Matteo pisząc tę piosenkę?

Cześć wszystkim! Jestem tutaj na okresie próbnym, mam nadzieję, że się polubimy.

14 komentarzy:

  1. Super. Moim zdaniem Matteo chciał wyrazić swoje uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać momentu gdy Matteo będę ją śpiewał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A o jaki zaklad chodzi? W ktorym byl odcinku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaston założył się z Matteo, że on umówi się z dziewczyną jaką Gaston mu wybierze no i padło na Lunę. Wygraną są nowe wrotki, ale nie jestem pewna :)
      W którymś z pierwszych 5 odcinków :)

      Usuń
  4. A o jaki zaklad chodzi? W ktorym byl odcinku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pierwszych odcinkach zakład o to że Matteo możę się umówić z każdą dziewczyną i Gaston miał wybrać dziewczyne z którą Matteo mial się umówić i on wybrał Lune bo z góry założył że ona się z nim nie umówi praktycznie miał racje bo mineło 40/41 odcinków i nadal nic więc Gaston chyba powinnien już dawno wygrać ale nie wiem .

      Usuń
  5. A kiedy Luna się dowie? (Który odcinek) proszę powiedz! ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem sama,ale jak można przypuszczać,że Luna to usłyszy wtedy jak Matteo i Gaston będą o tym rozmawiać bo tylko oni o tym wiedzą.
      Mnie się wydaję, że to będzie jeszcze za kilka odcinków :)

      Usuń
  6. Mnie się wydaje że to będzie tak około 60 odcinka ale mogę się mylić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wydaje mi się żę to będzie na następnym open który pewnie będzie w okolicach 55-60 odcinka ale mogę się mylić. Ja nie wiem czy dobrze rozumiem piosenkę ale na pewno jest ona wielkiej miłości którą czuje do Luny że nie jest sobą że bez niej nie błyszczy tak jak błyszczał . W tekscie jest żę szukał miłości bez warunkowej i ją znalazł ale nie ma pewności czy jest odwzajemniona . Kocham tę piosenkę jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją uwielbiam i nie mogę się doczekać aż ją zaśpiewa

      Usuń
  8. Uwielbiam te piosenke.I chyba rozumiem słowa tej piosenki.Mam nadzieje że Luna wybieże Matteo a nie Simona.Jusz od pierwszego odcinka Simon nie przypadł mi do gustu.A Matteo to co innego.Bardzo go polubiłam.Ja jestem fanką Lutteo. Mam nadzieje że będą razem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak na początku to... kocham tą piosenkę i mówię tu serio. Gdy ją pierwszy raz usłyszałam powiedziałam, że jest mdła, lecz za drugim razem gdy się wsłuchałam poczułam, że ta piosenka będzie kluczem do Lutteo. Spodobała mi się i teraz cały czas ją słucham. Teraz już wiemy, że Matteo zaśpiewa ją Lunie w parku podczas Open Music, lecz ona za bardzo nie zrozumie dla kogo ona jest i pomyśli, że ta piosenka jest nie dla niej. Matteo był o krok do powiedzenia Lunie, że to dla niej, lecz... przerwał jej Simón. Wpieprzył się w rozmowę i zniszczył ją. Gdy zadzwonił choćby chwilę później może teraz widzielibyśmy Lutteo jako oficjalną parę. Simón jest moim zdaniem takim typowym chłopskim dziwakiem i debilem, a Matteo? Lubię chłopców z poczuciem humory, może jest trochę zarozumiały, ale to mi się podoba w chłopakach, taka zadziorność, nie danie za wygraną, dążenie do celu i poczucie humory, to jest mój ideał, lecz nadal nie rozumiem jak Luna to odebrała, że teraz myśli, że to dla innej osoby? Rozumiem ją. Problemy z Danielą i Simónem. Na jej miejscu zakończyłabym przyjaźń z Simónem. Nie wierzy mi tylko jakiejś Danieli to niech spada na drzewo prostować banany! Simón może wtedy przejrzy na oczy i zostawi Danielę. Wracając. Ta piosenka jest cudowna z przepięknym przesłaniem i mam nadzieję, że Lutteo zwycięży. #LutteoForever #ŚmierćLumón #DanielaZła #PrzepięknaPiosenka

    OdpowiedzUsuń