[Tłumaczenie] Mejores Escenas - Capitulo 44


Za nami już kolejny odcinek produkcji Disneya - 'Soy Luna' . Z odcinka na odcinek relacje między Luną a Matteo i Siomen komplikują się coraz bardziej. Niespodziankę dla Simona jest coraz bardziej trudno ukryć, z pomocą Lunie przychodzi Matteo. Niestety dziewczyna znów myśli, że chłopak szuka tylko zaczepki by zdenerwować Simona. Tym razem jednak się myli. Co z tego wyniknie?

Luna i Simon wspominają dawne czasy - Capitulo 44



Luna: Oj, ale się zmęczyłam.
Simon: Ty się zmęczyłaś?
Luna: Tak.
Simon: Pamiętasz jak w Cancun oglądaliśmy gwiazdy?
Luna: Tak Simon, świetnie to pamiętam. Prawda jest taka, że już wtedy świetnie jeździliśmy na wtorkach, co nie? Kto by przypuszczał, że ty i ja będziemy jeździć na torze.
Simon: Będę tęsknił.
Luna: Mam rozwiązanie. Nie wyjeżdżaj.
Simon: Luna, podjąłem już decyzję.
Luna: Simon naprawdę nic nie jest nie możliwe. Wiesz co? Nie, najpierw musisz pokonać Lunę Valente. Ja to zrobię.
Simon:  Jesteś moją najbliższą osobą na świecie, nie we wszechświecie.
Luna: A to dobrze czy źle?
Simon: Nie wiem czy źle, czy dobrze, ale podjąłem już decyzje i nie ma już nic do gadania.
Luna: Wiesz co? Nie będę próbowała cię namawiać. Nie będę stawać ci nawet na drodze, pozwolę mojemu przyjacielowi odejść. O czym myślisz? Przygotowałam niespodziankę, ale nie powiem ci co nią jest. Musisz przyjść dzisiaj do mnie do domu o 20:00. Będziesz?

Luna przeprasza Matteo- Capitulo 44




Luna: Ej księżniczko! Cześć! Szybko jeździsz, naprawdę kosztowało mnie to sporo wysiłku, żeby cię dogonić. A tak naprawdę to chciałam cię przeprosić, bo bez ciebie Simon dowiedziałby się o całej niespodziance.
Matteo: Trochę późno o tym pomyślałaś.
Luna: Wiem, dlatego przyszłam cię przeprosić.
Matteo: Okej, dobra, Oby docenił to co dla niego robisz, aby został.
Luna: To minimum co mogę dla niego zrobić. Nie sądzisz, że
Matteo: Nie wiem, nie wiem.. Wracam teraz do treningu, więc jeżeli mi wybaczysz..
Luna: Nie, nie poczekaj.. Wszystko w porządku? Skoro za kilka dni jest Open, a ty mi wybaczyłeś to możemy zacząć coś przygotowywać?
Matteo: Nie mogę, nie sądzę, że dam radę..
Luna: Dlaczego nie ? Wszystko dobrze?
Matteo: Nie mogę śpiewać. Nie sądzę, że dam radę zaśpiewać. Patrz.. Ajaj.. Słyszysz..
Luna: Nie, jak to nie możesz śpiewać?
Matteo: Nie to już jest przesądzone.. Nie wystąpię na Open..

Jak sami możecie usłyszeć Matteo nie zaśpiewa w duecie z Luną i Simonem, także sprawdza się nam już jedna informacja z wcześniejszych spojlerów, że Luna zaśpiewa wraz z Simonem. Jak dobrze wszyscy pamiętamy będzie to piosenka pt. 'ERES'.

Co myślicie o takim obrocie spraw?

3 komentarze:

  1. A przypadkiem to nie będzie "Profugos"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profugos jest w zapowiedzi...
      Przecież każdy się myli..

      Usuń
  2. zawsze eres możę być w następnym open

    OdpowiedzUsuń