[Tłumaczenie] Mejores Escenas - Capitulo 45



Mejores Escenas - Za nami kolejny odcinek i nawet nie wiem kiedy mamy już weekend, czyli przerwę od odcinków. Wow, to dzisiejsze Open Music był niesamowite. Słyszeliście nową piosenkę dziewczyn? A wykonanie Nico, Jim i Yam było świetne. Jak myślicie co dalej z Simonem? Spodobała mu się niespodzianka? Zobaczcie co dla Was przygotowałam.

Luna poznaje prawdę - Capitulo 45



Matteo: Pracujesz podczas Open, nigdy nie odpoczywasz kelnereczko?
Luna:
Nigdy! Zawsze mam naładowane baterie księżniczko.
Matteo: Dobrze jeździsz na wrotkach, do tego ładnie śpiewasz.
Luna: Dobra, dziękuję. Nie mam czasu by rozmawiać, muszę zrobić jeszcze dużo rzeczy..
Matteo: Mogę ci w czymś pomóc?
Luna: Nie sądzę, że będziesz chciał mi pomóc.
Matteo: Tak?
Luna: Przygotowujemy niespodziankę dla Simon, aby nie wyjeżdżał do Meksyku. Chcesz pomóc? (śmiech).. wiedziałam. Słuchaj, chcesz żeby wyjechał, prawda?
Matteo: Ajj, nie jestem aż taki zły, mylisz się co do mnie. Tak, wiem, że tak to może wygląda. Nie jesteśmy przyjaciółmi, ale nie chce żeby wyjeżdżał. Co się dzieje? Jesteś zaskoczona tym co mówię?
Luna: Nie, nie, nie zdziwiło mnie to co powiedziałeś tylko jak to powiedziałeś. Matteo jak tak szybko odzyskałeś głos? Dlaczego nie powiedziałeś mi prawdy? Dlaczego nie chciałeś śpiewać na Open?
Matteo: Mówiłem, że mam chory głos.
Luna: Okej, i tak szybko wyzdrowiałeś?
Matteo: Wtedy miałem gorączkę, ale teraz mi przeszła i czuję się dużo lepiej.
Luna: Jakim cudem chodziłeś do szkoły?
Matteo:  Tak, dobrze.. Jestem chłopakiem odpowiedzialnym. Co nie wierzysz mi? Tutaj masz dowody.
Luna: Nie masz gorączki.
Matteo: Widzisz, dziękuję doktorze Luna, nie mam gorączki.
Luna: Wiesz co Matteo, w nic ci nie wierzę.. To nie jest powód dlaczego nie chciałeś śpiewać na Open, prawda?
Matteo: To twoje ostatnie Open z Simonem i tak będzie lepiej..
Luna: Słuchaj, dziękuję.. Potrzebuję czyjejś pomocy, zechcesz mi pomóc?
Matteo: Okej.. od czego mam zacząć..
Luna: Chodźmy po reszte..
Matteo: Okej..

Niespodzianka dla Simona - Capitulo 45



Pedro i Nico :


Wydawało mi się, że odchodzę późno
zawsze w kierunku miasta.
Kiedy zdałem sobie sprawę, że żyję
wiem, że będę mógł żyć wiecznie.

Wszyscy:

Kręci się, kręci się, kręci się, kręci się moje życie.
Kręci się, kręci się, kręci się, kręci się moja miłość.

Nie wiem, gdzie idzie
nie wiem, gdzie moje życie.
Nie wiem, gdzie idzie
ale wierzę, że ty wiesz.

Simon: Dziękuję Wam wszystkim.. Bardzo Wam wszystkim dziękuję.. Nie wiem co mam powiedzieć..
Nico: Simon, kiedy tutaj przyjechałeś dałeś nam swoją przyjaźń, piosenki. Na świecie jest milion gitarzystów, ale Simon jest tylko jeden. Chcemy, żebyś został z nami.
Luna: Wszyscy tutaj jesteśmy rodziną, dlatego chcieliśmy pokazać, że Cię kochamy Simon . Zostaniesz?

 Nie wiem jak wy, ale ja jestem pod wrażeniem zachowania Matteo. Mam nadzieję, że w kolejnych odcinkach będzie równie kochany.


Za nami już nowe pięć odcinków, codziennie dostawaliście dawkę tłumaczeń. Jeżeli dalej chcecie, abym je tłumaczyła to pamiętajcie o zostawieniu opinii w komentarzu. Każdy jeden motywuje do dalszej pracy. To od Was zależy czy od poniedziałku znów się pojawią!

12 komentarzy:

  1. Moim zdaniem Matteo zrozumiał że złośliwościami nie zdobędzie serca Luny :D jestem pewna że jeszcze nas zaskoczy takimi sytuacjami

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tłumaczenia, codziennie sprawdzam wasz blog i czekam aż się pojawia, szczególnie lutteo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Matteo jest kochany

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tłumaczenia i oby pojawiały się dalej ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tumaczenia i obyś nadal tumaczyła ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy możesz zrobić tłumaczenie zwiastunu(?) kolejnego odcinka (46) proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No fajnie by było gdybyś zrobiła tłumaczenie zwiastunu pliss ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super tłumaczenia, czekamy na dalsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak kochani codziennie sprawdzam czy jest już coś z tłumaczeń na waszym blogu<3333Robicie kawał doskonałej roboty<33333DZięki za Waszą pracę,poświęcenie i serce<3333POzdrawiam i dołączam się do prośby przetłumaczcie proszę zwiastun 46 odcinka kochani<33333Besso:)***

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez codziennie sprawdzam czy sa tlumaczenia i praktycznir codziennie tylko to zajmuje moja glowe 😂super tlumaczenia i czekam na wiecej szczegolnie lutteo 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez codziennie sprawdzam czy sa tlumaczenia i praktycznir codziennie tylko to zajmuje moja glowe 😂super tlumaczenia i czekam na wiecej szczegolnie lutteo 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Domi kocham Cię za tą zapowiedź 46 odcinka na twoim kanale na yt <3 !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń