[Tłumaczenie] Mejores Escenas - Capitulo 55


Za nami już 55 odcinku, i z odcinka na odcinek coraz bardziej zbliżamy się do końca sezonu. Na ten moment czekało wiele osób, które wspierają #Lutteo , bo to właśnie w tym odcinku wydarzyło się to na co tak długo czekaliśmy. Matteo śpiewa dla Luny piosenkę 'Siento'. Mimo, że każdy mówi jedynie o tym, nie możemy zapomnieć również o Open, które odbyło się w tym odcinku i świetnym występie Gastona, który zadedykował swoją piosenkę Felicity For Now. Mimo tego dziewczyna postanowiła się nie ujawniać. Czy to koniec internetowej miłości między Roller Trackiem a Felicity For Now?

Tłumaczenie wykonała DOMI na potrzeby bloga jestem-luna-polska.blogspot.com . Kopiowanie surowo zabronione!

Matteo i Luna tańczą- Capitulo 55




Nina podsłuchuję rozmowę Matteo i Gastona - Capitulo 55




Gaston śpiewa dla Felicity - Capitulo 55




Matteo śpiewa Lunie 'Siento' - Capitulo 55



Komu podobał się odcinek? Jak myślicie jak zachowa się Luna?

2 komentarze:

  1. Super Blog! Zapraszam do mnie ale... Jak to ''za nami już 55 odcinków''?!? Przecież jest przerwa wakacyjna! Ja nw oco Ci chodzi! Jeśli ktoś wie to niech mi powie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Blog! Zapraszam do mnie ale... Jak to ''za nami już 55 odcinków''?!? Przecież jest przerwa wakacyjna! Ja nw oco Ci chodzi! Jeśli ktoś wie to niech mi powie!

    OdpowiedzUsuń