[Tłumaczenie] Potwierdzone spoilery

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQnFnSOtF66WVIg5kQ7TYDmdXKfhDm9_cwx1OGzfRajNLf0LAeRdvarCWnKqvvA1K_wchC7L4hoWyi4Er5ZWBA19ib54RZ7xob-xg6QuoYa0m2e3MSwOGEqtZucquVa-FFuvfQvCMvez0/s400/Bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u.png 
[Tłumaczenie] Potwierdzone spoilery - Kto nie lubi spoilerów? Raczej mało osób i wbrew pozorom znaczna część chce wiedzieć, czego można się spodziewać. Dziś przychodzę do was ze spoilerami (prawdopodobnie) potwierdzonymi. Przymrużcie oko na słowo „potwierdzone” :) A do zapoznania się ze mną (jestem redaktorką na okres próbny) i (prawdopodobnie) potwierdzonymi spoilerami zapraszam do dalszej części posta!

Ten, kogo nie obchodzi redaktorka na okres próbny niech schodzi niżej – do filmiku :p 

Najpierw oficjalne powitanie z mojej strony, więc... witajcie! Mój nick to Yenna, czemu? A podobny do angielskiej wersji mojego prawdziwego imienia i Yenna jest główną postacią w Wiedźminie, którego kocham. Ogólnie to uwielbiam fantasy <3 A oprócz tego wątki miłosne i może dlatego zatracam się w disnejowskich telenowelach w takim wieku... No cóż, trochę na karku mam… Najzwyczajniej oglądam i lubię serial Soy Luna i jak jesteście ciekawi, co sądzę o bohaterach i tak dalej to… tak. Jestem za Lutteo. Nie wiem no, nie potrafię strawić Simona  Nie przepadam również za Delfi, Sharon, Tino i Cato (powinni mnie śmieszyć, a często jest ich tak dużo, że aż mnie irytują…). Do moich ulubionych bohaterów zaliczam Matteo (brunet o nieprostym sposobie bycia, które jest jednocześnie słodkie i zmiana pod wpływem miłości… ja mam nie polubić?), Lunę (wesoła ekstrawertyczka, choć czasami irytująca… ale ogólnie lubię Karol, to i na Lunę przeszło :p). Lubię też Jazmin (Katja idealnie ją gra!), Jim i Yam (dwie wesołe przyjaciółki). A reszta jest dla mnie, bo jest i fajnie! Już za dużo napisałam, koniec! Tak, lubię pisać. Możecie mieć inne poglądy, niż ja, to oczywiste i nie mam nic przeciwko ;)



Jak już wspomniałam na wstępie, mimo wszystko słowo „potwierdzone” należy brać z przymrużeniem oka. Niby tam są filmiki od aktorów albo zza kulis, które opublikował sam disney i wnioski są wysnute na ich podstawie (potwierdzenie do informacji leci w tle, gdy jest ona na ekranie), ale... mimo wszystko... Uprzedzam, że mogę też coś nie do końca dobrze przetłumaczyć, więc będziecie musieli mi wybaczyć ;)

1. Ambar, Delfi i Jazmin zaśpiewają razem na Open. Ta informacja jest już potwierdzona. Ambar, Delfi i Jazmin zaśpiewały razem na Openie w 45 odcinku, a na filmiku w tle możemy również usłyszeć śpiewane wtedy przez nie Chicas Asi. 1:0 dla autora filmiku :p

2. Simon nie będzie wierzył, że Miguel ukradł coś z rezydencji. Plan Ambar nie wypali i poniesie ona za to karę. Już 2:0, ponieważ i tę informację mamy potwierdzoną. Simon nie wierzył w to, że ojciec Luny ukradł figurkę z rezydencji pani Sharon. Jak wiemy, nie uwierzył w to również Matteo, który wziął sprawę w swoje ręce i cała sprawa się wyjaśniła, a Ambar została ukarana.

3. Plan Ambar się nie powiedzie (również potwierdzone, bo najprawdopodobniej chodzi o plan z figurką łabędzia), ale Ambar będzie dalej planowała, żeby zwolnili rodziców Luny (tutaj zobaczymy). Zamieszany będzie w to Gaston. (Dlaczego Gaston - tego nie wiemy i być może, o ile informacja jest prawdziwa, dowiemy się tego niebawem).


Urodziny Ambar! 
(albo po prostu będzie impreza w rezydencji pani Sharon, na której będą ludzie z Blake i Rollera - punkty 4-5 właśnie tego dotyczą. W filmiku to minuta 0:34)

4. Na imprezie urodzinowej Ambar, Jazmin i Delfi będą śpiewały tę samą piosenkę, co na Openie i jak wiemy, jest to Chicas Asi.

5. Podczas urodzin Ambar, Luna i Matteo będą mieli dużo scen razem. (Kto wie? Może już wtedy będą parą?)


Lutteo!
(punkty 6-13; 1:22)  

6. Luna będzie miała bardzo trudną pracę ze szkoły, dlatego jest w pośpiechu.

7. Matteo zaoferuje Lunie pomoc, lecz wciąż zamieszana w uczuciach Luna początkowo odmówi.


8. Luna skończy pracę z pomocą Matteo (z tego wynika, że w końcu się zgodzi) i będzie mu bardzo wdzięczna.


9. Matteo pozostanie królem toru razem z Luną w konkursie międzynarodowym.


10. Najwyraźniej będą chcieli zachować to w tajemnicy (nawiązanie do punktu 9), a Jim i Yam będą myślały, że to, co ukrywają, to to, że są parą (nie w konkursie, a w prawdziwym życiu).


11. Luna będzie stopniowo precyzować swoje uczucia i powie o tym Matteo.


12. I zaśpiewają razem piosenkę. (to jest potwierdzone, że będzie nowa piosenka Lutteo - Mi otra mitad).


13. Na tej scenie wydaje się, że Matteo i Ambar do siebie wrócili, ale Matteo rozmawia przez telefon z Luną.



Sekret pani Sharon!

(punkt 14; 3:24)  

14. Monica i Miguel odkryją zdjęcie prawdziwych rodziców Luny.


Felicity odkryta!

(punkt 15; 3:40)

15. Tutaj nie do końca rozumiem, ale mniej-więcej chodzi o to, że Luna przekona Ninę do przebrania się, żeby Felicity mogła pozostać anonimowa i Nina pod postacią Felicity zaśpiewa (może na openie?). Ambar, Jazmin y Delfi będą śledziły Felicity i Lunę, żeby odkryć, kim tak naprawdę jest Felicity.



Lumon!

(punkt 16; 3:55)

16. Jest to (filmik lecący w tle - dop.) próba sceny, w której Simon próbuje pocałować Lunę. Jest szansa, że się uda i będzie to pierwszy pocałunek Lumon. (autor filmiku ma po części rację. Jak wiemy, w odcinku 51 mogliśmy zobaczyć pocałunek Lumon, jednak działo się to tylko we śnie Luny).


Pedro i Delfina!

(punkt 17; 4:33)

17. Tutaj niestety nie rozumiem, ale najprawdopodobniej chodzi o to, że na tym filmiku dyrektor SL podczas próby sceny mówi Gastonowi (który wciela się w Pedro), co ten ma powiedzieć Delfinie. Nie jestem pewna, czy nie chodzi może o sprzedaż toru.


Specjalny udział!
(punkty 18-20; 4:52)

18. Widzimy przewidywany udział Sofii Carson i epizodyczny udział Sebastiana Villalobosa w serii Soy Luna. Będą śpiewać razem z ekipą serialu.


19. Do obsady serialu dołączy również Samuel Nascimento. W tle jest jedna z jego pierwszych scen.


20. Mówi się, że postać odgrywana przez Samu będzie tą samą, którą grał w Violettcie (Broduey), ale to tylko plotka, bo wtedy myliłby Matteo z Federico, hahaha. 



Konkurs międzynarodowy!

(punkty 21-24; 5:24)

21. Tamara uczyni Jam&Roller oficjalną siedzibą konkursu międzynarodowego we wrotkarstwie.


22. Konkurencja nie będzie już w parach, tylko grupach (tu jest potwierdzenie już w wyemitowanych odcinkach serialu). Grupa, którą będzie reprezentowała Luna, Simon, Jim, Nico, Yam i Ramiro przejdzie do następnego etapu. Matteo będzie tylko jako widz.


23. W finałowym etapie wezmą udział Luna, Matteo, Ramiro, Jim i Ambar.


24. I wydaje się, że Jam&Roller wygra ten konkurs międzynarodowy. W tym momencie najprawdopodobniej Luna i Matteo są już w związku.




To wszystko, o czym opowiada ten filmik. Mam nadzieję, że dzięki temu dowiedzieliście się wielu ciekawych rzeczy i z zainteresowaniem będziecie śledzili dalsze losy bohaterów naszego serialu, żeby sprawdzić, czy aby na pewno wszystko się sprawdziło ;)

Co według was na pewno się sprawdzi? Ucieszyliście się z jakiejś informacji? Na co najbardziej czekacie? Zachęcam was do dyskusji w komentarzach!

22 komentarze:

  1. A w jakich odcinkach będzie konkurs międzynarodowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się powinnas dowiedziec!

      Usuń
    2. W 1 sezonie konkurs międzynarodowy będzie w 80 odcinku

      Usuń
  2. Ja jestem za Lutteo i koniec! :P Mam nadzieję, że będą razem, ale raczej nie będzie to takie proste... Pewnie wpieprzy się Simon... Ale czekam na potwierdzenie wszystkiego o Lutteo <3 Wiesz dlaczego Matteo, a nie Simon wystąpi na konkursie? I czy plan Ambar i Danieli się powiedzie? (Ten drugi )
    Buziaki Yenna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatecznie (w finale) pewnie wystąpi Matteo, a nie Simon, bo jurorzy stwierdzą, że Matteo jest lepszy, więc dalej przejdzie on, a nie Simon ;) Nie wiadomo do końca, jak konkurs będzie przebiegał, ale najprawdopodobniej (tak z tego wynika) jurorzy będą wybierali z grup najlepsze osoby i łączyły z innymi najlepszymi osobami z grupy tego samego środowiska (w tym wypadku Jam&Roller), o ile rozumiesz o co mi chodzi XD Ale nie wiem, czy dobrze wnioskuję, więc nie bierz moich słów za pewnik! To tylko spekulacje :p

      Zapewne nawet jak się powiedzie, to coś/ktoś sprawi, że wszystko wyjdzie na jaw i wszystko wróci do normy, tak jak to bywa w telenowelach :)

      Usuń
    2. Dzięki bardzo za odpowiedź :D Ogółem bardo podoba mi się post i powodzenia dalej ♥ Będą jeszcze jakieś spoilery?

      Usuń
    3. Tino i Cato gdzieś go zabiorą, bo chyba pomyśleli, że Luna lub Simon (już nie pamiętam) mają urodziny i kiedy Simon im wszystko wyjaśni to pojadą zawieść Simona na ten występ, lecz on nie zdąży i Luna zatańczy z Matteo.

      Usuń
    4. Yenna źle myślałaś, gdyż ja to wiem, bo oglądałam ten fragment z napisami ;)

      Usuń
    5. To o czym mówisz to konkurs z 40 odcinka, a my mówimy o odcinkach 40+ ;)

      Usuń
  3. lutteo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    oni mają być razem i koniec i 99% wynika że będą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yenna źle myślałaś, gdyż ja to wiem, bo oglądałam ten fragment z napisami ;)

      Usuń
  4. tak namieszają w tej Soy Luna że w końcu nie wiem czy Matteo będzie z Luna:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne tłumaczenie. Widać,że bardzo się postarałaś. Ja bardzo mocno kibicuję Lutteo. Uwielbiam tą dwójkę ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta piosenka będzie świetna- poznaję po tytule ,,Mi otra mitad" (czyli ,, Moja druga połowa"). Team #lutteo para siempre!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana<333DZięki tak czekałam na tłumaczenie właśnie tego spoilera<3333Świetne tłumaczenia<3333Pozdrawiam:)buziaki)****

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakim cudem Luna i Matteo zostana królami toru skoro konurs się zakończył ? (chodzi o to ,że dziewczyny będą myślały,że są razem ) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że Luna będzie teraz jeździła z Matteo, a nie z Simónem.

      Usuń
  9. Luna i Matteo będą razem - mogę odejść w spokoju. Ja strasznie kibicuję Lutteo! Bardzo się cieszę, że Luna i Matteo będą razem, lecz pewnie Simón i Ambar się wpieprzą i trzeba będzie silnej woli by związek przetrwał. W ostatnim materiale widać jak Luna i Matteo trzymają się za ręce i jak się przytulają! Kocham Lutteo nienawidzę Mambar i Lumón. Ciekawa jestem kiedy będą urodziny Ambar i kiedy Luna będzie miała te problemy z projektem, bo wtedy ma być Lutteo <3. Znając życie Simón i Ambar będą tak zazdrośni, że będę szantażowali tą dwójkę, no może Simón nie za bardzo, ale Ambar na pewno. Czy wy też tak mieliście gdy czytaliście spoilery o Lutteo to wam się coś działo, chodzi mi oto czy chcieliście latać o całym domu mówiąc ,,Lutteo Forever!", bo ja tak, ale się opanowałam, lecz miałam zadyszkę i machałam rękami. #LutteoForever #ŚmierćLumón #ILoveLutteo #LutteoJestWspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiadomo kiedy będą urodziny Ambar?

    OdpowiedzUsuń