[Tłumaczenie] Simon rozmawia z Luną - Capitulo 41


Wczoraj na ekrany naszych telewizorów - jak dla nas to ekranów komputerów- wróciły nowe odcinki naszego kochanego serialu 'Soy Luna'. Już pierwszy odcinek po przerwie przyniósł nam wiele emocji. Wiemy już, że Luna i Matteo nie wygrywają konkursu, lecz zajmują drugie miejsce. W rozmowie z Luną, Matteo mówi, że ich pocałunek to była tylko przysłowiowa 'wisienka na torcie' do ich wspólnej chorografii. Mimo to my, mu nie wierzymy. Pomimo tych wszystkich emocji, mogliśmy oglądać również scenę rozmowy Luny i Simona, którzy musieli sobie wiele wyjaśnić. Zapraszam do tłumaczenia!

[Tłumaczenie] Simon rozmawia z Luną - Capitulo 41



Luna:  Co? Nie, nie, nie, nie.. Mylisz sobie te rzeczy, mówię poważnie. Matteo mi się nie podoba, różnimy się, jesteśmy z dwóch innych światów, to się nie uda.  (w dosłownym tłumaczeniu Luna mówi, że to jest "niezgodne"). Simon nie wierzysz mi, mówię szczerze?
Simon: Nie chodzi o to, że Ci nie wierzę, to skomplikowane, są inne rzeczy..
L: W takim razie mi je wytłumacz.
S: Nie chodzi o to co czujesz do Matteo, obchodzi mnie to co czujesz do mnie. A może nic nie czujesz..
L: Simon jesteś moim najlepszym przyjacielem, nie chce cię stracić, nie chcę cię przez to stracić. (przez sytuację z pocałunkiem z Matteo)
S: Luna nic nie rozumiesz, ja jestem zakochany w tobie..
L: Nie.. jesteś moim najlepszym przyjacielem, nie chce cię zranić, nie chcę cię stracić. Możesz mi to wszystko wytłumaczyć?
S: Myślałem, że zawsze będziesz moją przyjaciółką, ale zrozumiałem, że już tak cię nie traktuję. Nic się nie stało Luna, to nie twoja wina, to mój błąd. Kiedy zobaczyłem Cię z nim, załamałem się. Luna mam do ciebie prośbę.. zapomnij o tym wszystkim co ci tutaj powiedziałem , proszę Cię tak będzie najlepiej..
L:  Simon tej chwili nie da się nigdy zapomnieć..

Mimo, że jestem Team Lutteo, to muszę przyznać, że żal mi Simona, nic nikomu nie zrobił, a teraz cierpi przez to, że zakochał się w swojej najlepszej przyjaciółce. Cóź Lunie, również nie jest łatwo oswoić się w tą wiadomością. Zostaje nam czekać na nowe odcinki, które wyjawią nam jaki będzie ich dalszy los.

6 komentarzy:

  1. :'(:'(:'( Żal mi mojego Simoncia. Też jestem za Lutteo ale i tak Simon to życie :'(:'(:'(

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie tłumaczenie !
    żal mi jednak simona ..
    To nie jego wina że zakocha sie w nieodpowiedniej osobie..
    A może to szansa dla Jasmin by sie do siebie zbliżyli ?

    Moglibyście tłumaczyć czasem gastine ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Lutteo jest skomplikowane raz się kochają raz nienawidzą widać żę to prawdziwa miłość XDD Auć zabolało mega to kiedy Matteo rozmawiał z Luną o pocałunku coś czuję że bedzie długi czas milczenia ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Żal mi Simona.A przetłumaczysz fragment z tego odcinka gdy Luna i Matteo udzielają wywiadu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochani jesteście wielcy:)*****Dzęki za Waszą pracę<33333kOcham<33333333

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedny Simon. Bardzo mi go szkoda. Czekam na kolejne odcinki serialu :D

    OdpowiedzUsuń