[ Opracowanie ] Musica en ti


Musica en ti - Bez wątpienia piosenki z najnowszej płyty robią ogromną furorę wśród Lunistas. Dzisiaj przyjrzymy się piosence przewodniej, którą zatytułowany jest album. ,,Muzyka w tobie'' w wykonaniu Karol Sevilla...



Musica en ti ( Muzyka w tobie )- została napisana przez Lunę z myślą o Simonie. Śpiewa ją Karol Sevilla.






Tekst:

1. Sé quien soy
 Estoy buscando algo
¿Donde voy?
Siempre te encuentro, sigo soñando


Sé de ti
Me estas diciendo algo
¿Donde vas? Siempre te encuentro
Yo seguiré a tu lado


Luces que se encienden, crece mi pasión
Sueña que es posible
Sube ya el telón
Sube ya el telón

Ref.
Vives en mi, suelto mi voz
Música es, sola no estoy
Nacen y siento
Melodías que lo cuentan todo


Ven a cantar, seamos dos
Música en ti, libre este amor
Cambiando el mundo
Siempre música seremos todos

Tłumaczenie:

Tłumaczenie wykonała Dodo Official dla bloga ,, Jestem Luna Polska" Kopiowanie bez zgody autorki jest zabronione!

1. Wiem, kim jestem
Szukam czegoś 
Dokąd idę?
Zawsze cię znajdę, wciąż śnie

Wiem, że ty
Mówisz mi o czymś
Dokąd idziesz?
Zawsze cię znajdę, 
Ja będę podążać w twoją stronę

Światła, które się rozpalają, moja pasja rośnie
Marzenie jest możliwe
Kurtyna podnosi się

Ref. 
Żyjesz we mnie, tracę swój głos
Muzyka jest, nie jestem sama
Rodzę się i czuję
melodie, które mówią wszystko

Przyjdź zaśpiewać, jesteśmy we dwoje
Muzyka w tobie, wolna ta miłość
Zmieniamy świat
Zawsze muzyka będzie wszystkim


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Od usłyszenia jej w serialu piosenka stała się jedną z moich ulubionych. Ma bardzo wpadającą w ucho melodię oraz piękny tekst. Moim ulubionym wykonaniem jest jednak akustyczna wersja śpiewana przez Simona ( Michaela Ronde)





Podoba się wam ta piosenka? Które wykonaniu wolicie?


6 komentarzy:

  1. To jest tylko fragment a nie cała wersja :( Jak tłumaczycie to całe piosenki....
    ~Fanka Luny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mylisz się :) To jest cała piosenka :) Wszystko się potem w niej powtarza :) Posłuchaj dobrze :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubie Simona ale kocham ta piosneka , mam wrazenie Simon napisl piosneke dla Amber

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza wersja wykonana przez Simona. :0

    OdpowiedzUsuń