[ Pod lupa ] Urodziny gwiazd serialu


Urodziny gwiazd serialu - Każdy z nas z pośród obsady ma swoich ukochanych idoli, których bardzo kocha, a jego marzeniem jest ich spotkać. Obsada serialu to przede wszystkim taka mała rodzinka, co możemy zauważyć szczególnie teraz, kiedy kręcą drugi sezon i już się dobrze znają. A, gdyby tak zrobić im akcję na urodziny i pokazać ,że w takim kraju jak Polska też są uwielbiani i mają wiernych fanów? Dzisiaj przygotowałam dla was daty urodzin głównej obsady....






Kolejność osób według ich daty urodzenia!


Gaston Vietto, czyli serialowy Pedro urodził się 6 lipca 1990r i ma obecnie 26 lat!



Jorge Lopez - serialowy Ramiro, urodził się 30 października 1991r i skończy 25 lat.



Ruggero Pasquarelli - serialowy Matteo. Urodził się 10 września 1993r i już nie długo skończy 23 lata.


Lionel Ferro ( Nico ), urodził się 26 kwietnia 1995r i ma obecnie 21 lat.


Katja Martinez, czyli serialowa Jazmin, urodziła się 24 lipca 1995r i ma skończone 21 lat.


Malena Ratner - serialowa Delfina, urodziła się 15 listopada 1995r i w tym roku skończy 21 lat.


Ana Jara Martinez ( Jim) urodziła się 17 listopada 1995r i skończy 21 lat.


Chiara Paravicini, czyli serialowa Yam, urodziła się 24 czerwca 1996 i ma obecnie 20 lat.


Carolina Kopelioff - serialowa Nina, urodziła się 30 sierpnia 1996 i skończy 20 lat.


Michael Ronda (Simon ), urodził się 29 września 1996 i skończy 20 lat.


Agustin Bernasconi, czyli serialowy Gaston, urodził się 15 października 1996r i skończy 20 lat.


Valentina Zenere - serialowa Ambar, urodziła się 16 stycznia 1997r i ma 19 lat.


Karol Sevilla ( Luna ), urodziła się 9 listopada 1999r i skończy 17 lat.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak sami możecie zauważyć czeka nas w tym roku sporo akcji :) Już w niedzielę ogłosimy akcję na urodziny Caroliny Kopelioff. Jesteśmy także w trakcie organizacji akcji urodzinowej dla Ruggero we współpracy z FanPage'm ,, Ruggero Pasquarelli Polska" Następnie akcja dla Michaela, Agusa i Jorge. W listopadzie natomiast czekają nas aż 3 akcje! Najpierw dla Karol, potem dla Maleny i Any, które mają swoje święta w odstępach kilku dni!

W skrócie będzie się działo!


Macie urodziny w ten sam dzień, co któryś z aktorów? A może jesteście w tym samym wieku? Weźmiecie udział w akcjach urodzinowych?





9 komentarzy:

  1. Mały błąd Micheael ma urodziny 28 września nie 29 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam urodziny tego samego dnia co Carolina Kopelioff. A do tego Nina to moja ulubiona postać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tyle samo lat co Karol <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam urodziny dzień przed Ramiro ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam urodziny dzień przed Ramiro ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. mam urodziny 5 dni przed augustinem

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tylko tyle lat mam co jazmin delfi jim

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tylko tyle lat mam co jazmin delfi jim

    OdpowiedzUsuń