[ Na gorąco ] #SoyLunaEnSG


#SoyLunaEnSG - Dokładnie dzisiaj o godzinie 3 w nocy naszego czasu cała obsada pojawiła się w bardzo popularnym w Argentynie programie Susany Gimenez. Zaśpiewali dwie piosenki, a także udzielili krótkiego wywiadu, w którym Karol ogłosiła coś co spodoba się nam wszystkim. Chyba każdy chciałby zobaczyć obsadę na żywo śpiewających nasze ulubione serialowe piosenki. To stanie się już w 2017 roku!




Na początku programu pojawiła się Karol Sevilla, która wraz z tancerzami zaśpiewała przewodnią piosenkę z serialu - ,, Alas" następnie wraz z resztą obsady wszyscy wykonali ,, Valiente" w nowej odsłonie! Ten sam podkład mogliśmy usłyszeć na live Lionela Ferro, który prowadził na Facebooku podczas nagrań do jednego z koncertów Open Music!

Alas:


Valiente:


,, Mamy zamiar dać koncerty na żywo w 2017 roku!"

Na początku Susana pogratulowała obsadzie świetnego występu. Karol zaczęła opowiadać ,że przed serialem oni ona, ani nikt z obsady nigdy nie jeździł na wrotkach. Przyznała ,że kocha to ,że każdy z nich jest z innego kraju i części Ameryki Łacińskiej po czym przedstawiła każdego z osobna. Następnie poprzez widzów obecnych w studiu wszyscy zaśpiewali refren piosenki ,, Vuelo" .Karol zapewniła nas ,że to dopiero początek, gdyż mają zamiar dać koncerty na żywo już w 2017 roku!


Nie wiem jak wy, ale ja jestem pełna euforii po ogłoszeniu trasy! Teraz musimy robić wszystko, aby pokazać ,że Polska również na nich czeka!

Podobał wam się występ? Cieszycie się z powodu trasy?

4 komentarze:

  1. Oglądałam to na żywo i powiem szczerze, że myślałam, że będzie to trwało trochę dłużej, szczególnie wywiad. Mimo wszystko wiadomość o tym, że będzie koncert mega mi to wynagrodziła :'D Marzę o tym, żeby kiedyś przyjechali do Polski. Inny ogromny plus za to, że zaśpiewali nową wersję Valiente, bodajże tą która pojawi się w 2 sezonie. Uwielbiam tę piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega się cieszę z okazji trasy. Liczę tyko żeby zawitała do Polski a jeśli ta to żeby było we Wrocławiu ale chyba mogę sobie tylko pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez sie mega cieszę z trasy! I już zbieram pieniążki na M&G. Też chce aby było we Wrocławiu😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się mega z trasy i mam nadzieję że zdołam kupić bilet M&G.

    OdpowiedzUsuń