[Opracowanie] Tengo Un Corazon

Znalezione obrazy dla zapytania soy luna felicity for now canta
Tengo Un Corazon - Ta piosenka to niewątpliwie wielki hit z płyty ''Musica En Ti''. Świetnie nadaje się do charakteru jak i głosu skromnej Niny - nic więc dziwnego, że została stworzona specjalnie dla Felicity For Now, żeby skraść serca fanów wsłuchujących się w utwór i zakochanego Gastona. Jesteście ciekawi jaki jest tekst po polsku i jakie ma przesłanie ? Zapraszam.


 

 Tekst

Tengo un corazón en mi corazón
Tengo tanto, tanto para darte
Y mi alma dentro de tu alma esta
Canta sin cesar y ríe
Tengo un corazón que late por ti
Que se yo quien sabe porque tanto
Será que tenía que pasar
Aprendí a soñar y ahora
Que fue de mi mundo que gira al revés ?
Abajo está el norte y arriba mis pies

Si me dejas, si te atreves
Si me aceptas, si me crees
Te amare toda la vida
Viviré creyendo en ti
No te alejas, no te enfades
No te caigas, no te apiades así
Todo gira, todo cambia
Que tu luz se enciende en mi
Se enciende en mi

Tengo un corazón que late por ti
Que se yo quien sabe porque tanto
Será que tenía que pasar
Aprendí a soñar y ahora
Que has hecho que apenas te escucho llegar
Se enciende mi alma y empiezo a brillar

Si me dejas, si te atreves
Si me aceptas, si me crees
Te amare toda la vida
Viviré creyendo en ti
No te alejas, no te enfades
No te caigas, no te apiades así
Todo gira, todo cambia
Que tu luz se enciende en mi
Se enciende en mi 

Tengo un corazón en mi corazón
Tengo tanto, tanto para darte


Tłumaczenie

Tłumaczenie wykonał Karol Comello specjalnie na potrzeby bloga jestem-luna-polska.blogspot.com 
Kopiowanie bez zgody autora surowo zabronione !
(Polska wersja nie jest dosłownie tłumaczona, gdyż chcę abyście dobrze zrozumieli tekst)


Mam serce w moim sercu
Mam tak dużo. tak dużo żeby dać
I moja dusza jest wewnątrz twojej duszy
Śpiewaj bez przestania i śmiechu
Mam serce, które bije dla ciebie
Czy będę wiedzieć kto wie, tak bardzo
Może to miało się zdarzyć
Nauczyłam się marzyć a teraz...
Gdyby mój świat kręcił się do góry nogami
Na dole byłaby północ a moje stopy na górze

Jeśli mnie zostawisz, jeśli się ośmielisz
Jeśli mnie zaakceptujesz, jeśli mi uwierzysz
Całe życie kochałam Cię
Żyję wierząc ci
Nie oddalaj się, nie gniewaj się
Nie upadaj, nie oszczędzaj tak
Wszystko się kręci, wszystko zmienia
Twoje światło rozpala się we mnie 
Rozpala się we mnie

Mam serce, które bije dla ciebie
 Czy będę wiedzieć kto wie, tak bardzo
Może to miało się zdarzyć
Nauczyłam się marzyć a teraz...
Na fakt, że ledwo słyszę twój przyjazd 
Rozpala mi się dusza y zaczynam błyszczeć

Jeśli mnie zostawisz, jeśli się ośmielisz
Jeśli mnie zaakceptujesz, jeśli mi uwierzysz
Całe życie kochałam Cię
Żyję wierząc ci
Nie oddalaj się, nie gniewaj się
Nie upadaj, nie oszczędzaj tak
Wszystko się kręci, wszystko zmienia
Twoje światło rozpala się we mnie 
Rozpala się we mnie

Mam serce w moim sercu
Mam tak dużo. tak dużo żeby dać

Jak Wam się podoba polski tekst ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz