[ Recenzja ] Mój styl, moja pasja


Mój styl, moja pasja - Na Polski rynek od czasu premiery serialu w naszym kraju co rusz napływają nowe gadżety kierowane do fanów żywiołowej Luny i jej przyjaciół. Dzisiaj mam dla was do zaprezentowania coś co powinno się spodobać każdej miłośniczce projektowania. ,,Mój styl, moja pasja" prosto od wydawnictwa Ameet...




,,Mój styl, moja pasja" została wydana przez wydawnictwo Ameet. Książka liczy 48 stron. Ma wymiary 210x240 mm. Jej koszt wynosi 29,99 zł. Znajdziecie ją w każdej księgarni.

Na początku zobaczmy co samo wydawnictwo pisze o swoim produkcie:

Odkryj w sobie pasję projektowania!
Luna to dziewczyna, która uwielbia zwariowane stylizacje, intensywne kolory i pomysłowe dodatki. Chętnie podzieli się z Tobą wiedzą, jak wyczarować niepowtarzalny strój, który idealnie sprawdzi się podczas jazdy na wrotkach czy na spotkaniu z paczką przyjaciół.
Zacznij swoją zabawę modą już dziś. Z Luną poznasz wiele modowych trików… i z pewnością odkryjesz swój niepowtarzalny styl.
Stwórz własną kolekcję – wyczaruj z naklejek piękne aplikacje, zamień szkice w niezwykłe projekty, ozdób kreacje wystrzałowymi wzorami.
Dobrej zabawy!



Na początku przyjrzyjmy się okładce, czyli elementowi, który mimo wszystko przyciąga czytelnika. Okładka jest zrobiona w bardzo prostu sposób, co nadaje jej większego uroku. Nie mamy na niej nie wiadomo ilu elementów. Na pierwszym planie mamy uśmiechniętą Lunę z wrotkami na nogach. Po lewej stronie zaś mamy logo serialu oraz bardzo pomysłowo zrobiony tytuł pozycji. Po lewej i prawej stronie widnieją małe emotikonki. Luna ma także dorysowane słuchawki, dzięki czemu mamy dodany element muzyki - drugiej zaraz po wrotkach najważniejszej części serialu. Całość dopełnia białe tło z żółto - różowymi dodatkami. Jak już wspominałam okładka nie jest pełna przepychu co nadaje jej swojego, osobistego uroku i od razu miło się na nią patrzy. W dotyku jest miękka i śliska.


Kiedy tylko otworzyłam książkę spotkałam się z miłym zaskoczeniem! Całe cztery pierwsze strony są pełne naklejek! Niektóre są przeznaczone do naszych projektów, które są zawarte w środku, jednak pełno naklejek jest tylko i wyłącznie do naszej dyspozycji. Mnie najbardziej spodobały się te z wizerunkiem bohaterów. Możemy je nakleić .np na nasze zeszyty, piórniki lub inne przybory szkolne, dzięki czemu nasz czas spęczony w szkole będzie o wiele milszy.


Książka jest pełna modowych porad i trików, które pozwolą nam się upodobnić do bohaterów serialu. Możemy .np dowiedzieć się jak dobrać błyszczące ubrania w stylu Ambar, jak dobrać strój do jazdy na wrotkach, jaką biżuterię wybrać, aby upodobnić się do Luny i wiele więcej.  

Oprócz trików i porad modowych mamy różne testy, które pomogą nam np. określić kolory, które najlepiej pasują do naszej urody i charakteru. 


Dotarliśmy teraz do najlepszej części książki, a mianowicie projektów przeróżnych ubrań, butów, wrotek, kasków, szortów, plecaków, torebek .itp, które sami mamy ozdobić i dodać swój osobisty element. Pomocą służą nam dwie pierwsze strony z naklejkami, które mogą urozmaicić nasz projekt i dodać mu jeszcze większego uroku. To od nas zależy w jakim kolorze będzie dany projekt. Liczy się nasza kreatywność i pomysłowość!
 Na naszą wyobraźnie mamy całe 24 strony projektów!


Tylna okładka, tak samo jak przednia jest zrobiona w bardzo prosty sposób. Tutaj mamy przedstawione poprzez zdjęcia, to co znajdziemy w środku książki .tzn. szkice, naklejki, modowe wskazówki, wytłaczankę oraz plakaty ( które są umieszczone między poradami i testami )
Oczywiście znak Disney Channel oraz wydawnictwa Ameet.

---------------------------------------------------------------------------------------

Ocena:

Książka jest idealną pozycją zarówno dla osób, które interesują się projektowaniem jak i dla każdego, kto chciałby upodobnić się chociaż w małym stopniu do bohaterów serialu. Jest idealna do zabijania czasu dzięki, czemu nie będzie można się nudzić. Można z niej wyciągnąć dużo cennych modowych porad, które z pewnością przydadzą się każdej dziewczynie.
Serdecznie Polecam ją każdemu fanowi serialu Soy Luna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz