[Zapowiedź] Gazeta z Soy Luny


Nie minęło sporo czasu od emisji nowych odcinków naszego serialu a już znamy datę, okładkę oraz prezenty wydania pierwszego numeru oficjalnego magazynu z Soy Luny. Wydawnictwo Egmont przygotowało dla nas nie tylko wywiady ale także różne wspaniałe konkursy. Chcecie wiedzieć jak wygląda okładka gazetki i kiedy będzie można ją kupić ? Zapraszam.



 Znalezione obrazy dla zapytania soy luna

Tak jak mamy napisane na zdjęciu niżej w magazynie będzie wywiad z Ruggero i Karol, parę ciekawostek, konkurs oraz dodatek czyli 2 naszyjniki, jeden z napisem love a drugi w stylu Luny. Gazetka ma być dostępna w sprzedaży już za tydzień czyli 29 września 2016 roku. Cena pozycji będzie wynosić 9.99 zł, drugi numer ujrzymy w sklepach 28.10.2016r.






Kupicie gazetkę ? Podoba Wam się okładka ?

15 komentarzy:

  1. Na pewno kupie już sie nie moge doczekać😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię ������

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna gazetka ale nie kupuję

    OdpowiedzUsuń
  4. już kupiłam naszyjnik na sobie. Czekam na następną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś opisac mi ten naszyjnik lub nwm powiedziec czy gazetka z naszyjnikami jest wogóle warta tej ceny?Nie żeby to byłe wiele, ale wolę się upewnić.

      Usuń
    2. Hej mogla bys mi powiedziec kiedy bedzie magazyn w listopadzie którego listopada?? Bede wdzieczna:)

      Usuń
  5. Heja, czy ktoś wie może czy tą gazetkę można jeszcze kupić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. A kiedy jest kolejny numer oprucz 28.10?? Powiesz mi prosze

      Usuń
    2. Hej powiesz mi kiedy w listopadzie jest gazetka?

      Usuń
  7. Kiedy bedzie kolejny numer bo ostatni byl 28.10 a ja nie kupilam

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że to niejest dokładna kopia naszyjnika Luny ,który nosiła w serialu 😔. Może go jeszcze dodadzą do któregoś numeru,tak jak dodali kiedyś naszyjniki dziewczyn z H2Odo gazety o nich produkowanej.

    OdpowiedzUsuń