[Na Gorąco] Nowy cover Karol


Wczoraj czyli 30 grudnia 2016 roku pojawił się nowy cover Karol Sevilli - ,,Nada Fue un Error,, autorstwa Coti Soroki. W polskim tłumaczeniu wygląda to tak - ,,Nic nie było błędem,, To już 5 piosenka wykonana przez pannę Sevillę. Kolejny raz teledysk został nakręcony w klimatach przyrody, z czego możemy się cieszyć. W tym wideo meksykanka głównie jeździ na rowerze. Jeśli chcesz zobaczyć materiał zza kulis kręcenia filmiku, sam filmik oraz tekst i tłumaczenie to zapraszam.


#Backstage



#Piosenka 


#Tekst

Tengo una mala noticia
no fue de casualidad
yo quería que nos pasara... y tu, y tu
lo dejaste pasar
No quiero que me perdones
y no me pidas perdón
no me niegues que me buscaste
nada nada de esto
nada de esto fue un error
nada fue un error
nada de esto fue un error

Los errores no se eligen
para bien o para mal
no fallé cuando viniste... y tu, y tu
no quisiste fallar

Aprendí la diferencia entre y juego y el azar
quien te mira y quien se entrega
nada nada de esto
nada de esto fue un error
nada fue un error
nada de esto fue un error X2

#Tłumaczenie

Mam złą wiadomość
to nie był przypadek
chciałem żeby to się nam przytrafiło... i ty i ty
pozwoliłaś by to się stało.
Nie chcę byś mi wybaczała
i nie proś mnie o wybaczenie
nie zaprzeczaj ze mnie odszukałaś
nic nic z tego
nic z tego nie było błędem
nic nie było błędem
nic z tego nie było błędem

Błędów się nie wybiera
na dobre i na złe
nie pomyliłem się gdy przyszłaś... a ty a ty
nie chciałaś się pomylić

Zrozumiałem różnicę między grą i przypadkiem
kto na ciebie patrzy i kto się oddaje
nic nic z tego
nic z tego nie było błędem
nic nie było błędem
nic z tego nie było błędem X2


 Podoba Wam się ten cover ?
Który według Was jest najlepszy ?

1 komentarz: