[ Na gorąco ] Soy Luna na NETFLIX


Soy Luna na NETFLIX - Bezkonkurencyjne popularność naszego ukochanego serialu na całym świecie rośnie z każdym dniem. Już za niespełna 2 miesiące swoją premierę będzie mieć długo wyczekiwany 2 sezon serialu! Dzisiaj dostaliśmy kolejne potwierdzenie jego popularności. W tym roku będzie on dostępny w portalach NETFLIX LATINO!





Netflix to jedna z największych i najpopularniejszych platform VOD (Video On Demand, wideo na żądanie) na świecie, działająca podobnie do znanych z polskiego rynku serwisów w rodzaju VOD.pl, Player.pl czy Ipla. W zamian za miesięczną opłatę abonamentową uzyskujemy dostęp do pełnej oferty filmów fabularnych i dokumentalnych, kreskówek oraz seriali, proponowanej w danym kraju. 

Dzisiaj na Twitterze zostaliśmy poinformowani przez aktorów o tym, że w tym roku pierwszy sezon i prawdopodobnie potem drugi będą dostępne na portalu w Ameryce Łacińskiej! Moim zdaniem to tylko kwestia czasu, kiedy będzie on dostępny na całym świecie!






Cieszycie się z sukcesu serialu? 

40 komentarzy:

  1. Fajnie że soy Luna odnosi sukces a mam pytanie do właścicielki jak zrobiłasz przewijanie zdjęcia na górze czy jakiśz daje się jakisz kod czy jakisz w programie proszę odpisz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś wie kiedy będzie Soy Luna 2 na Netflix?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też szukam odpowiedzi na to pytanie 😂😂😂😂

      Usuń
  3. Ja juz czekam zniecierpliwiona na soy luna 2 na netflixie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy będzie soy luna drugi sezon na netflix

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham soy lune I bardzo prosze żeby soy luna2 była szybciej na netflix

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy 2 sezon soy luna. Pliss Pliss pliss

    OdpowiedzUsuń
  7. Netflix błagam kiedy soy luna, sezon 2

    OdpowiedzUsuń
  8. Od 20 ma byc sezon 2 na netflix

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 sezon ma być w połowie kwietnia na Netflix ale w Polsce jest już koniec 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będzie bo na yt mam kontakt z disneychannel noi napisali że nie będzie

      Usuń
    2. Ale przecież miało być . Ja nie mogę czekać

      Usuń
  10. Kiedy soy luna 2 bedzię na netfixie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam drugiego sezonu soy Luny a ponoć dzisiaj powinien być skandal. Podajcie taras prawdziwa datę kiedy będzie

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest nie ferie że na disney Chanel jest już koniec 3 sezonu a na netlix jest tylko jeden i pewnie nie będzie 2 ani 3 a napewno 4

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyno która masz kontakt z Disney Chanel możesz się spytać czy wohole będzie ?? Pliss pliss pliss pliss🤔

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kocham soy lune więc proszę ją chcem wiedzieć kiedy będzie 2 i 3 sezon

    OdpowiedzUsuń
  15. Może na Messenger że znajdę kontakt Disney Chanel i się zapytam jak wohole mi odpowiedzą

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę powiedzcie kiedy będzie soy luna 2

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy ktoś tu jeszcze pisze na temat soy Luny!!??? Dziewczyno która masz kontakt na YT z Disney Chanel proszę zapytaj si czy wogole będzie ??

    OdpowiedzUsuń
  18. Piszecie jeszcze do tej sprawie z Soy Luny kiedy będzie na netflixie drugi sezon i może jeszcze trzeci

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie pewnie już nie piszecie bo znudziło wami się a my musimy o to walczyć żeby była Soy Luna drugi sezon no i może 3:00 czwartek nie będzie bo była kłótnia pomiędzy aktorami i no nie będzie czwartego sezonu

    OdpowiedzUsuń
  20. http://soyluna-pol.blogspot.com/p/odcinki-pl.html Zobaczcie te strone tam są trzy sezony soy luna po polsku

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki że chcesz nam pomóc ale nie wiem jak innym bo mi ta strona nie wchodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi cały czas wchodzi dlatego to wpisałam. i już skończyłam ogladać 3 sezon soy luna

      Usuń
  22. a to właśnie dzięki serialu Soy Luna nabrałam chęci jazdy na wrotkach nauczyłam się nawet jeździć i kupiłam sobie wczoraj wrotki więc dzięki niej to wszystko więc chcę obejrzeć drugi sezon 3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiecie że Karol Sevilla 5 miesięcy temu na YouTube żegnała się z serialem Soy luna

    OdpowiedzUsuń
  24. Na netflixsie usunęli wogole soy lune ja płaczę. Usunięcie nastąpiło 2019roku 12 grudnia 😭

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też płacze masakra nwm czemu to zrobili moje dzieciństwo stracone

    OdpowiedzUsuń
  26. wiecie czy będzie soy luna 4?

    OdpowiedzUsuń
  27. Nieeeeeeeeeeeeeeee niestety 😭

    OdpowiedzUsuń