[Opracowanie] Alzo mi bandera


Alzo mi bandera (Unoszę moją flagę) - tu utwór pochodzący z 3 płyty wydawców Soy Luna - "La Vida Es Un Sueno". Piosenka śpiewana jest przez Roller Band - Michaela Rondę, Lionella Ferro oraz Gastona Vietto. Znajduje się na 1CD i opowiada o szczęściu, prawdzie, śnie. Zobaczcie sami, zapraszam na opracowanie piosenki.


TEKST PIOSENKI
No quiero atajos
Quiero futuro
Busco el camino
Hasta mi ser

En cada paso
En cada sueño
En mis ganas de vencer

Se que la suerte
A veces toca
Solo el esfuerzo me hará tocar
Sigo intentado, busco imposibles
A veces perder es ganar

Salto, alzo mi bandera
Hare lo que sea
Pronto llegare
Siempre estaré a tu lado

Nunca es demasiado
No me rendiré
Se que alguna vez
Me verán brillar

Se sorprenderán
Se que alguna vez
Hablaran de mi
Se que sera así

Yo se que el tiempo pasa volando
Y si me suelta puedo caer
Pero si caigo yo me levanto
No me detengo, se en que creer

Salto, alzo mi bandera
Hare lo que sea
Pronto llegare
Siempre estaré a tu lado

Nunca es demasiado
No me rendiré
Se que alguna vez
Me verán brillar

Se sorprenderán
Se que alguna vez
Hablaran de mi
Se que sera así

Se que alguna vez
Me verán brillar



TŁUMACZENIE PIOSENKI
Nie chcę iść na skróty
W drodze do przyszłości
Szukam sposobu
Aby poznać kim jestem *
(* aby poznać mój stan bytu - dokładne tłum)

Na każdym kroku
W każdym śnie
W moim pragnieniu chciałbym wygrać
Czy to szczęście
czasami nas dotyka
Tylko wysiłek będzie mógł mnie dotknąć
Próbuję, patrzeć na niemożliwe
Czasami tracę bycie zwycięzca

Skaczę, unoszę moją flagę 
wiem co widzę
to wkrótce przyjdzie,
zawsze będę po twojej stronie.
Nigdy nie jest za
Nidy nie podam
Jestem coraz bliżej tego, 
wiem, że nigdy nie będę błyszczeć.
Będziesz zaskoczony,
Jestem coraz bliżej by
rozmawiać o mnie,
wiem, że robię dobrze.

Wiem, że czas leci
a jeśli stracę  to gdy będę spać
Ale jeśli upadnę, wstaję
I nie zatrzymują się, jestem wstanie w to uwierzyć

Skaczę, unoszę moją flagę 
wiem co widzę
to wkrótce przyjdzie,
zawsze będę po twojej stronie.
Nigdy nie jest za
Nidy nie podam
Jestem coraz bliżej tego,
wiem, że nigdy nie będę błyszczeć.
Będziesz zaskoczony,
Jestem coraz bliżej by
rozmawiać o mnie,
wiem, że robię dobrze.

Wiem, że nigdy nie będę błyszczeć.

Tłumaczenie wykonała blogger Domi na potrzeby bloga jestem-luna-polska.blogspot.com. Kopiowanie surowo zabronione!

(za wszystkie błędy w tłumaczeniu bardzo przepraszam, nie ukrywam, że piosenki jest bardzo trudna i w niektórych fragmentach, niestety trzeba było domyślać się o co chodzi)

Roller Band, w którego skład wchodzą serialowi Simon, Nico i Gaston wykonali po raz kolejny świetną robotę, tworząc nową piosnkę. Utwór moim zdaniem odzwierciedla ich charaktery i pokazuje jacy są naprawdę. Mimo sukcesu, który jest tak blisko nich nie przewraca im się w głowach i nadal są sobą.


Komu podoba się piosenka? Jakie kolejne opracowanie chcielibyście poczytać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz