Urodziny Bloga + KONKURS


Urodziny bloga + KONKURS - Rok temu po raz pierwszy mogliśmy wpisać adres: jestem-luna-polska.blogspot.com w naszych wyszukiwarkach. Wtedy też narodził się sam pomysł i pierwszy post. Przez te 366 dni blog, tak jak i redakcja ciągle się rozwijał, a my dorastaliśmy wspólnie wraz z Luną. Serdecznie zapraszamy na podsumowanie pierwszego roku bloga jak i na KONKURS!






Dzisiaj Blog ,, Jestem Luna Polska" obchodzi swoje pierwsze urodziny, a zatem jest to bardzo szczególny dzień dla całej naszej redakcji, w szczególności dla mnie - osoby, która go założyła i jest na nim od samego początku. Zakładając go nie miałam pojęcia ile pięknych doświadczeń i chwil przyniesie mi pisanie i zarządzanie tutaj. Poznałam wiele wspaniałych i kochanych osób, które interesuje to samo. Razem stworzyliśmy jedną piękną rodzinę i mam nadzieję, że Lunistas będą nią dla mnie już na zawsze! - Dodo Official

Nawet nie wiecie jak to przyjemność być z Wami te 11 miesięcy, bo właśnie tyle miesięcy temu dołączyłam do tego wspaniałego projektu. Myślałam, że jeśli chodzi o blogowanie, to już wszystko przeżyłam, lecz z biegiem czasu dotarło do mnie, że 'Jestem Luna Polska' to kolejny etap w moim życiu, do tego bardzo przyjemny. Praca z całą redakcją, sprawiła, że naprawdę zrozumiałam, że to co robimy jest nie tylko świetną zabawą, ale także doskonałą pracą jaką dajemy z siebie. Wiem, że było warto. Dlatego pamiętajcie, podążajcie za swoimi marzeniami i wierzcie w nie 🙂 Nie zapomnijcie świętować z nami tego świetnego dnia! Do usłyszenia Lunitas! - DOMI

Do redakcji bloga dołączyłem dokładnie 7 czerwca ubiegłego roku. Zaczęło się to jak w większości przypadków - wziąłem udział w naborze. Pomyślnie przeszedłem okres próbny, i jestem tutaj już prawie 10 miesięcy, i nie żałuję że postanowiłem spróbować swoich sił. W redakcji czuję się naprawdę dobrze, i chcę zostać tutaj jak najdłużej. Odkąd zacząłem oglądać Soy Lunę w oryginalnej wersji, wiedziałem że nie będzie dla mnie to obojętny serial, i tak właśnie jest. Dzięki tej produkcji, pokochałem jazdę na wrotkach. Mogę w nich przejeździć nawet cały dzień, poza tym, zainteresowałem się językiem hiszpańskim. Nauka tego sprawiała mi ogromną przyjemność, i w tym momencie rozumiem prawie wszystko w tym języku. Mówiąc ogólnie Soy Luna otworzyła mnie na nowe doświadczenia, tak samo jak z blogowanie. Cieszę się że mogę być częścią tego wszystkiego. - SIMON

------------------------------------------------------------------

KONKURS!

Teraz przejdźmy do części, która interesuje was najbardziej, a mianowicie do konkursu. Jest to już 2 organizowany na blogu, a z okazji pierwszych urodzin nie mogliśmy odmówić wam takiej przyjemności. Co zatem należy zrobić?

Konkurs będzie się odbywać w 3 kategoriach: śpiewanie, rysowanie i pisanie. Do każdej wybierzemy jednego zwycięzce i dostanie ona lub on od nas po nagrodzie :) PAMIĘTAJCIE, ŻE MOŻECIE STARTOWAĆ TYLKO W JEDNEJ KATEGORII!

ZADANIA KONKURSOWE:

ŚPIEWANIE:
Wykonaj cover dowolnego utworu z serialu ,, Soy Luna" Może on być również po polsku! Zamieść na YouTube i wyślij nam do niego linka!

RYSOWANIE:
Narysuj strój Luny, bądź innej postaci z serialu, w jakim wystąpi na koncercie! Technika jest tutaj dowolna, jednakowoż te wykonane komputerowo nie będą brane pod uwagę!

PISANIE:
Napisz Opowiadanie dotyczące twojej wizji wydarzeń z 2 sezonu serialu. Możesz popisać się swoją wyobraźnią. np. jak Matteo wróci do Buenos Aires i spotka się z Luną.


NAGRODY:
Śpiewanie: kocyk polarowy, smycz, nagroda niespodzianka




Rysowanie: Piórnik, smycz, nagroda niespodzianka





Pisanie: ręcznik, smycz, nagroda niespodzianka




REGULAMIN:

1. Aby wziąć udział w konkursie musisz być Publicznym Obserwatorem i Komentatorem Bloga http://jestem-luna-polska.blogspot.com2. Sponsorami nagród są firma www. gatito.pl oraz Dodo Official.3. W temacie maila zgłoszeniowego piszemy nazwę kategorii, w której bierzemy udział tj, śpiewanie, pisanie lub rysowanie.4. Konkurs trwa od 18 marca 2017 roku do 17 kwietnia 2017 roku!5. Covery wstawiane na YouTube mogą być ustawione jako prywatne. W momencie wysłania do nas linka będziemy mogli go odtworzyć :)6. Rysunkom należy zrobić zdjęcie i wysłać nam je w załączniku.7. Pracę pisemne mogą być wysyłane bezpośrednio w wordzie.8. Prace należy wysyłać na maila: jestemlunapolska1@onet.pl9. W konkursie mogą brać udział osoby mieszkające na terenie Polski.10. Prace konkursowe będą oceniać jury w składzie: Dodo Official, DOMI i SIMON.11. Po ogłoszeniu wyników skontaktujemy się ze zwycięzcami mailowo!12. Do każdego poprawnie złożonego zgłoszenia wysyłamy wiadomość zwrotną, aby mieć pewność, że praca do nas doszła.13. Jeśli w ciągu tygodnia nie otrzymamy adresu do wysyłki od zwycięzcy wybieramy na jego miejsce inną osobę.14. Jury zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu!15. Biorąc udział w konkursie, uczestnik przyjmuje i zgadza się na warunki umieszczone w powyższym regulaminie.


Pytania prosimy kierować pod tym postem bądź na naszego aska: https://ask.fm/SoyLunaPL1

Pamiętajcie, że aktywność na blogu też się bardzo liczy!


Mamy nadzieję, że zadania konkursowe jak i nagrody się wam podobają :)

Życzymy Powodzenia!


Redakcja JLP







4 komentarze: