[Pod lupą] #CoverRuggelaria


Candelaria Molfese i Ruggero Pasquarelli to jedna z najbardziej znanych par w fandomach Lunistas, czy też V-lovers. Ich kanał na YouTubie ma już ponad milion oglądających, zdobyli swoją pierwszą nagrodę na gali KCA, a ostatnio zaprezentowali się z coverem piosenki! 

Ruggelaria zdecydowała się nagrać cover, a następnie teledysk do piosenki ,,Todo Cambio''Oryginał został napisany przez zespół Camila. Utwór ukazał się w roku 2009, czyli osiem lat temu. Cover znajduje się na kanale Candelarii, co według mnie jest trochę dziwne, ponieważ wykonali to we dwójkę, jednak nie czepiajmy się szczegółów, ponieważ całokształt wyszedł naprawdę dobrze, i to się liczy.


Hiszpański tekst piosenki

Todo Cambio Cuando Te Vi,

De Blanco Y Negro A Color Me Convertí
Y Fue Tan Fácil Quererte Tanto,
Algo Que No Imaginaba,
Fue Entregarte Mi Amor Con Una Mirada,
Todo Tembló Dentro De Mi,

El Universo Escribió Que Fueras Para Mi,
Y Fue Tan Fácil Quererte Tanto,
Algo Que No Imaginaba, Fue Perderme En Tu Amor,
Ciegamente Paso, Y Toda Tuyo Ya Soy,

Antes Que Pase Mas Tiempo Contigo Amor,
Tengo Que Decir Que: Eres El Amor De Mi Vida,
Antes Que Te Ame Mas, Escucha Por Favor,
Déjame Decir Que Todo Te Di!
Y No Hay Como Explicar Pero Menos Si Tu Estas,
Simplemente Así Lo Sentí, Cuando Te Vi.

Me Sorprendió Todo De Ti
De Blanco Y Negro A Color Me Convertí
Se Que No Es Fácil DECIR TE AMO
Yo Tampoco Lo Esperaba,
Pero Así Es El Amor,
Simplemente Paso Y Todo Tuyo Ya Soy!!
Antes Que Pase Mas Tiempo Contigo,
Tengo Que Decir Que: Eres El Amor De Mí
Vida, Antes Que Te Ame Mas, Escucha Por Favor
Déjame Decir Que Todo Te Di...Y No Hay
Como Explicar Pero Menos Si Tu No Estas,
Simplemente Así Lo Sentí, Cuando Te Vi...
Todo Cambio...Cuando Te Vi..

                                              Polski tekst piosenki

Wszystko się zmieniło kiedy Cię zobaczyłem,
Białe i czarne zmieniło się na kolorowe
I tak łatwo przyszło tak bardzo Cię kochać,
Coś czego sobie nie wyobrażałem.
Oddałem swoją miłość przez jedno spojrzenie.
Wszystko się zmieniło wewnątrz mnie

Wszechświat powiedział mi, że jesteś mi pisana.
I tak łatwo przyszło tak bardzo Cię kochać,
Coś czego nigdy sobie nie wyobrażałem, zatopić się w Twojej miłości
Przyszło na ślepo, cały jestem twój.

Zanim spędzimy razem więcej czasu kochanie,
Muszę ci wyznać : że jesteś miłością mojego życia,
Zanim pokocham Cię jeszcze bardziej, posłuchaj mnie proszę,
Pozwól mi powiedzieć że wszystko Ci dałem!
I nie ma jak wyjaśnić, tym bardziej gdy Cię nie ma.

Zaskoczyłaś mnie wszystkim, 
Białe i czarne zmieniło się na kolorowe,
Nie jest łatwo powiedzieć KOCHAM CIĘ.
Ja też tego nie przewidywałem,
Ale tak jest kochanie.
Po prostu to się stało, cały jestem Twój!
Zanim spędzimy razem więcej czasu kochanie, 
Muszę ci wyznać : że jesteś miłością mojego życia,
Zanim pokocham Cię jeszcze bardziej, posłuchaj mnie proszę
Pozwól mi powiedzieć, że wszystko w Tobie...
i nie mam jak wyjaśnić tym bardziej gdy Cię nie ma,
Po prostu tak to czułem, gdy cię zobaczyłem,
Wszystko się zmieniło, kiedy cię zobaczyłem.

Tłumaczenie wykonał Simon na potrzeby bloga Jestem Luna Polska.
Kopiowanie surowo zabronione!

 ORYGINAŁ

COVER

BACKSTAGE

Dodam, że fani mogą dodawać zdjęcia z wideo, komentować i robić wiele innych rzeczy pod 
#CoverRuggelariaktóry najczęściej spotykany jest na portalach społecznościowych takich jak Instagram czy Twitter. Moim zdaniem zarówno Rugge jak i Cande naprawdę postarali się wykonując ten utwór. Wokal, jak i teledysk wyszedł naprawdę świetnie!
Na chwilę obecną video osiągnęło prawie 800 tysięcy wyświetleń!

Jak Wam się podoba cover?
Lepszy oryginał, czy wersja Ruggelarii?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz