[Tłumaczenie] Wszystko co chcesz wiedzieć o Valentinie Zenere



Kolejny filmik z serii ,,Wszystko co chcesz wiedzieć o...'' jest o zupełnym przeciwieństwie serialowej Ambar czyli Valentinie Zenere. Pytania zadawane przez Maro będą bardzo ciekawe i interesujące. Chcesz poznać bliżej Argentynkę i przeczytać tłumaczenie tego materiału ? Zapraszam do rozwinięcia posta.


#Tłumaczenie




Valentina : Już nagrywasz ?
Maro : Tak, już nagrywam
 Valentina : Ok
Maro : Gotowa na odpowiedzenie kilku pytań ?
 Valentina : Gotowa
 Maro : Co lubisz robić w deszczowe dni ?
Valentina : Jeść i spać
Maro : I co Ci się najbardziej podoba w byciu częścią Soy Luny ?
 Valentina : Wszystko, ale to co najbardziej mi się podoba jest praca, którą kocham i poznawać wszystkich pięknych ludzi, których już poznałam
Maro : I kiedy odkryłaś, że chcesz grać w serialach i śpiewać ?
 Valentina : Wiesz, że nie wiem. Nie pamiętam momentu dokładnie kiedy to powiedziałam. Czuję, że urodziłam się mówiąc, że chciałabym być aktorką
Maro : I co by było gdyby serial nazywał się Soy Ambar ?
 Valentina : Byłoby bardzo zabawnie. Byłoby wszystko wokół niej, widziałeś, że jest bardzo narcyzem. I chciałabym zobaczyć jej dzieciństwo, bo wiesz jaka jest
 Maro : Powiedz jakąś księżniczkę Disneya.
 Valentina : Roszpunka
Maro : I czego nie może zabraknąć w kinie ?
Valentina : Towarzysza
Maro : Co robisz na planie kiedy nie nagrywasz ?
 Valentina : Idę szukać wszystkich którzy nie nagrywają i im przeszkadzać i lubię również jeść
 Maro : Jaki jest twój ulubiony krok w tańcu ?
Valentina : Włosy, włosy i jest to tak
Maro : Coś co nikt o tobie nie wie ?
 Valentina : Potowarzysz mi w tym obrocie tu ?
Maro : Tak, jasne, chodźmy
 Valentina : Ymm... Używam perfum minimum pięć razy na dzień i jesteś bardzo blisko Maro
Maro : Przepraszam
 Valentina : Co jest najbardziej niesamowite co przeżyłaś w byciu częścią Soy Luny ?
Valentina : Wszystko, wszystko, naprawdę jestem bardzo wdzięczna i jestem bardzo szczęśliwa, ale myślę, że najbardziej zabawne są koncerty i podróże
 Maro : Dobrze, bardzo dziękuję Vale
  Valentina : Już ?
 Maro : Tak, już
Valentina : Tak szybko
 Maro : Skończyliśmy
Valentina : Gotowe, dobra, do zobaczenia
Maro : Pa


Podobał Wam się wywiad ? Lubicie Valu ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz