[Opracowanie] Sobre ruedas - Na kółkach


Sobre ruedas - Na kółkach - Luna,Nina,Jim i Yam to bez wątpienia świetne wokalistki jak i przyjaciółki, ale kiedy połączą swoje siły z perfekcyjnym trio Ambar,Jazmin i Delfiny stworzą mieszankę wybuchową. Jesteście ciekawi co kryję ich wspólny utwór?




Piosenka ,,Sobre ruedas" jest śpiewana przez Karol Seville ( Luna) Caroline Kopelioff ( Nina ) Valentine Zenere ( Ambar ) Ane Jara ( Jim) Chiare Parravicini ( Yam ) Katje Martinez ( Jazmin ) oraz Malene Ratner ( Delfina )


Tekst:
Se que en este lugar
Todo puede pasar
Salto, giro y encuentro mi libertad
Tan intenso este amor
Siente mi corazon
Con el viento iremos mas alla
Ven te llevare
A tu lado ire, sobre ruedas
Voy, vas, giro, vienes
De la mano tu me tienes
Giras, vienes, voy, vas
Volveremos a empezar

Sobre ruedas me vas a encontrar
Sobre ruedas mi felicidad
Con el viento en la cara soñando
Sobre ruedas lo vas a lograr
Sobre ruedas siempre voy a estar
Oh oh oh oh
Una vuelta mas

Voy, vas, giro, vienes
De la mano tu me tienes
Giras, vienes, voy, vas
Volveremos a empezar

Se que en este lugar
Todo puede pasar
Salto, giro y encuentro mi libertad
Tan intenso este amor
Siente mi corazon
Con el viento iremos mas alla
Ven te llevare
A tu lado ire, sobre ruedas
Voy, vas, giro, vienes
De la mano tu me tienes
Giras, vienes, voy, vas
Volveremos a empezar

Sobre ruedas me vas a encontrar
Sobre ruedas mi felicidad
Con el viento en la cara soñando
Sobre ruedas lo vas a lograr
Sobre ruedas siempre voy a estar
Oh oh oh oh
Una vuelta mas

Sobre ruedas me vas a encontrar
Sobre ruedas mi felicidad
Con el viento en la cara soñando
Sobre ruedas lo vas a lograr
Sobre ruedas siempre voy a estar
Oh oh oh oh
Una vuelta mas

Tłumaczenie:
W tym miejscu
Wszystko może się zdarzyć
Salto, obrót i uważam, że moja wolność
Jest tak silna
Czuję moje serce
Z wiatrem wychodzimy poza
Widzę, zabiorę cię
Przy tobie pójdę, na kółkach
Idę, idziesz, obrót, idziemy
Z twojej strony, ja obok ciebie
Obroty, idziemy, idziesz, idę
Powrót do początku

Na kółkach mnie znajdziesz
Na kółkach moje szczęście
Z wiatrem śnią się twarze
Na kółkach zamierzam coś osiągnąć
Na kółkach zawsze idę i jestem
Ooo…
Jeden obrót więcej

Idę, idziesz, obrót, idziemy
Mamy siebie obok
Obroty, idziemy, idziesz, idę
Powrót do początku

W tym miejscu
Wszystko może się zdarzyć
Salto, obrót i uważam, że moja wolność
Jest tak silna
Czuję moje serce
Z wiatrem wychodzimy poza
Widzę, zabiorę cię
Przy tobie pójdę, na kółkach
Idę, idziesz, obrót, idziemy
Z twojej strony, ja obok ciebie
Obroty, idziemy, idziesz, idę
Powrót do początku

Na kółkach mnie znajdziesz
Na kółkach moje szczęście
Z wiatrem śnią się twarze
Na kółkach zamierzam coś osiągnąć
Na kółkach zawsze idę i jestem
Ooo…
Jeden obrót więcej

Na kółkach mnie znajdziesz
Na kółkach moje szczęście
Z wiatrem śnią się twarze
Na kółkach zamierzam coś osiągnąć
Na kółkach zawsze idę i jestem
Ooo…
Jeden obrót więcej

Wymowa:
Se ke en este lugar todo płede pasar
Salto, hiro i enkłentro mi liwerdad
Tan intenso este amor
Siente mi korason
Kon el wiento iremos mas aża
Wen te żeware
A tu lado ire sobre ruedas
Woj, was, giro, wienes
De la mano tu me tienes
Hiras, wienes, woj, was
Wolweramos a empesar

Ref. Sobre ruedas me was a enkontrar
Sobre ruedas mi felisidad
Kon el wiento en la kara soniando
Sobre ruedas lo was a lograr
Sobre ruedas siempre woj a estar
Oh,oh
Una włelta mas





----------------------------------------------------------------------------------------------

Piosenka opowiada o pasji, którą mają wszystkie dziewczyny. Jest naprawdę świetna a nasze bohaterki dały z siebie wszystko!

Podoba się wam ta piosenka?

3 komentarze:

  1. Świetne opracowanie, bardzo dziękuję za wymowę :)
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ,że jest wymowa bo czasem to sprawia większą trudność niż opanowanie długiego tekstu.
    ----------------
    Jaki jest kod albo co mogę zrobić by na zdjęciu była nazwa posta? Szukam w internecie i nic. Mam nadzieje ,że pomożesz. Chce pomóc blogowi http://candelariamolfesepoland.blogspot.com/ na ,którym jestem graficzką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Zapraszam na bloga Soy Luna Polska/Polonia/Poland czyli polska-soyluna.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń