[Tłumaczenie] Matteo i Luna odgrywają scenę z 'Romeo i Julia' i całują się ?- Capitulo 32



[Tłumaczenie] Matteo i Luna odgrywają scenę z 'Romeo i Julia'  i całują się ?- Capitulo 32 - Mimo, że oboje starają się ukryć co do siebie czują, los nieustannie pcha ich ku sobie. Tym razem Luna i Matteo mają przygotować przedstawienie z "Romea i Juli" na jedną z lekcji. Jak pójdzie im to zadanie i czy wydarzy się coś więcej to wszystko znajdziecie w rozwinięciu posta.




Luna: Oh Romeo, Romeo co cię tutaj sprowadza?
Matteo: Twoje stopy.
L: Co jakie stopy? Tutaj chodzi o miłość, mówimy tutaj o miłości.
M: W takim radzie ty jesteś zakochana we mnie, jeżeli o tym mówimy.
L: Nie, nie. Ja nie, Julieta jest zakochana w tobie. Ja tylko staram się zagrać dobrze ten tekst.
M: Dobrze, w takim razie kontynuujmy. Miłość mojego życia mnie tu przyprowadziła, oczy zaprowadziły mnie na ten banco.
L: Balkon.
M: To jest banco.
L: Dobra. Czy mnie kochasz i mówisz to na poważnie.Na prawdę musisz wiedzieć, że kocham cię bardzo Montesco na długo zanim cię poznałam. Powinnam być twarda i na stałe sprzeciwić się tym ,którzy chcą nam w tym przeszkodzić. Ten tekst jest dla mnie za trudny.
M: Wierzę ci Julieta.
L: Ej!
M: Uważaj, uważaj, nie przewróć się!
L: Co robisz? Romeo nie wchodził na balkon.
M: Profesor powiedział, że możemy interpretować książkę jak tylko chcemy. Więc dlatego ja wchodzę na bancon. Kontynuujemy?
L: Okey.
M: Uwierz mi moja kochana, że słońce na tym placu..
L: Yymm.. Eee.. na czym skończyliśmy.
M: W twoich oczach widzę całe moje niebo.
L: Matteo one są zielone.
M: Dałaś się nabrać.
L: Co my robimy?
M: Zaczynajmy!

Tłumaczenie wykonała DOMI dla bloga jestem-luna-polska.blogspot.com Zakaz kopiowania!

Wiem, że dużo czasu minęło od ostatniego tłumaczenia, ale chciałam poznać Wasze zdanie. Widzę, że Wam się podoba. Jaki chcielibyście sceny do przetłumaczenia?

8 komentarzy:

  1. Nie mogę się już doczekać Lutteo <3 Wielkie dzięki za tłumaczenie :)
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona<333Kolejne tłumaczenie Mega<3333A to nasza kochana Domi z Waszego bloga Vp2.Buziaki gorące:)***

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja ich kocham *-* Cudowna jest ta scena, nie mogę się już doczekać kolejnych odc w Polsce <3

    OdpowiedzUsuń
  4. tłumaczenie rozmów Luny i Matteo z 40 odcinka <3

    OdpowiedzUsuń