[Tłumaczenie] Lutteo czy to jeszcze przyjaźń?


[Tłumaczenie] Lutteo czy to jeszcze przyjaźń? - Luna (Karol Sevilla) i Matteo (Ruggero Pasquarelli) poznali się w Cancun, gdzie chłopak odwiedzał swoją dziewczynę. Od razu wpadła my w oko, a gdy okazało się, że Luna przeprowadziła się do Buenos Aires chłopak był zmieszany. To dzięki jej przyjaźni krok po kroku staje się lepszym człowiekiem. Ale zadajmy sobie pytanie. Czy to jeszcze przyjaźń?


Luna myśli o Matteo - Capitulo 15



Simon: I pięć, sześć, siedem, osiem.. raz, dwa... w drugą stronę. Czemu nie możesz się skoncentrować?
Luna: Nie nie, nic się nie stało.
S: Oj Luna, znam cię doskonale. Wiem kiedy coś nie gra. Więc zgaduje, chodzi o twój egzamin?
L: Nie, nie mam problemu.
S: W takim razie chodzi o tor? Nie o nic..
L: Coś ze szkołą? Nie mów.. o twój telefon.
S: Nie Simon, nie.. chodzi o Matteo. Tylko o to.
L: Co? Sprawił ci przykrość? Dokuczał ci? Porozmawiam z nim.
S: Nie, nie był dokuczliwy. Rozmawiałam z nim. Nie chce mieć problemów z Ambar, ale on nie rozumie. Robi to cały czas.
L: Nie wiem, myślisz, że robi to specjalnie cały czas?
S: Myślę, że tak. On jest chłopakiem Ambar, a to wszystko jest związane tylko z nią.
L: Chodzi tylko o to?
Tamara: Simon mogę cię prosić, trzeba mi pomóc przenieść kilka rzeczy.
S: Okey Tamara już idę. Myślę, że po prostu jesteś zazdrosna o Matteo.
L: W ogóle mnie nie interesuje Matteo.

Simon i Matteo rozmawiają o Lunie - Capitulo 18




Matteo: Co cię tutaj sprowadza? Zgubiłeś się czy może przyszedłeś po autograf?
Simon: Posłuchaj mnie uważnie, bo powiem tylko raz. Okey?
M: Yhhym..
S: Przestań zaczepiać Lunę, bo jeśli nie to my dwaj będziemy mieć problemy Matteo.
M: Ajjajaja.. jak się boję.
S: Nie rozumiesz, mówię poważnie!
M: Spokojnie, spokojnie, spokojnie.
S: Matteo, nie rozumiesz, że Luna nie chce mieć z tobą nic wspólnego? Zostaw ją w spokoju.
M: Aj. Cii.. Nie rozkazuj mi. Okey. Nie wiedziałem, że niańczysz Lunę.
Luna: Czemu mówisz takie rzeczy do Simona?
S:  Ja? To on chciał ze mną rozmawiać. Jest zazdrosny, bo śpiewaliśmy razem.
M: Kiedyś to wszystko do ciebie powróci Matteo. Jeżeli myślisz, że twoja arogancka postawa mi przeszkadza to się grubo mylisz.
L: Uspokój się. Wychodzimy.

Matteo mówi Lunie, że nie jest już z Ambar - Capitulo 37



M:
Jak się czujesz?
L: Dobrze, tylko trochę się denerwuje tymi zawodami. Wolałabym mieć to już za sobą. A ty wszystko u ciebie dobrze?
M: U mnie źle, czuję się źle przez to co zrobiła Ambar. To miejsce jest twoje, a ona skłamała.
L:  Nic się nie stało, nie przejmuj się wszystko jest dobrze.
M: Wszystko się wyjaśniło. Nigdy  nie kogoś z taką energią do czegoś co robi. I już wiem, że nikt nie zrobi bardziej spektakularnego występu niż twój.
L: Ajaj.. To będzie niesamowite , ale wiesz co.. twoja klasa też nie jest taka niska... Matteo co ci jest? To nie jesteś ty.
M: Zerwałem z Ambar.
L: Co?


Wszystko powoli się zmienia, zbliżamy się do przerwy w transmisjach odcinków, a tu ciągle nowe zwroty akcji. Myślicie,że Matteo dobre postąpił rozstając się z Ambar? I co zrobi Simon, aby nie dopuścić aby jego najlepsza przyjaciółka, w której skrycie kocha się od lat została z Matteo?

Mam nadzieję, że takie tłumaczenie Wam się spodoba. Bardzo nalegaliście aby były to przetłumaczone fragmenty właśnie Lutteo. Nie wiem czy się Wam one podobają czy nie, ale ja jestem ich fanką. Starałam, się wybrać takie momenty, które będą również pasować do tytułu. Oczywiście mam ich o wiele więcej i również mam nadzieję, że będe miała czas je wam przetłumaczyć. Dzięki za każde miłe słowo pod ostatnim tłumaczeniem. Jesteście wielcy!

11 komentarzy:

  1. Kocham Was<3333Teraz to nas uszczęśliwiłaś<33333Besso:)****Świetne tłumaczenia kochani<33333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam, gdy oddajecie tłumaczenia, Lutteo Forever :D
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. #LutteoForever <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem Matteo dobrze postąpił że zerwał z Ambar nigdy jej nie lubiałam bo uważała sie za gwiazde. A i 40 odc możesz przetłumaczyć jak sie całują xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w 60 odcinku Simon pocałuje Lunę. W 61 Matteo pocałuje Amber. Obawiam się że to będzie koniec lutteo, ponieważ przed nami będzie jeszcze jedno open music. Tak jak czytałam to jest ono ostatnie. Tam Matteo jest w związku z Amber :C Myślę że Soy Luna została stworzona dla tych co uwielbiali Thomasa i Violette razem - tam wygrał Leon.

      KONIEC LUTTEO NAS CZEKA NAJPRAWDOPODOBNIEJ!!!!! :C

      Usuń
  5. Super tłumaczenia ❤ przetłumaczysz 40? Bo widziałam, że jest genialny, a nie rozumiem 😢

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem tez za tym !!!!!!!
    pozatym super tlumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  8. A możesz przetłumaczyć wtedy co Luna jadła jabłko i rozmawiała z Matteo ?
    super tłumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. http://love-music-passion-in-my-world.blogspot.com/
    zapraszam do mnie
    a twój blog swietny jestem tu od niedawna a i tak juz go pokochałam
    świetny post <3 jeżeli do mnie wejdziesz i skomentujesz
    ogłosze twój blog, więc zapraszam a ja się odwdzieczam

    OdpowiedzUsuń
  10. https://youtu.be/n32M97ag-AQ

    ZOBACZCIE NA TO :C

    OdpowiedzUsuń