[Tłumaczenie] Matteo ratuję Lunę gdy ta się spóźnia - Capitulo 10



[Tłumaczenie] Matteo ratuję Lunę gdy ta się spóźnia - Capitulo 10 - Początki bywają trudne, szczególnie jeżeli chodzi o nową szkołę, znajomych czy nowe miejsce. Lunie jest ciężko przystosować się w nowej szkole, gdyż bardzo tęskni za swoim starym domem. Czy Matteo pomoże jej się przystosować w nowym miejscu?







Profesor: Można wiedzieć co tutaj robisz o tej porze zamiast być na lekcji?
Luna: Przepraszam zaspałam, ale to może się zdarzyć każdemu.
P: Niemożliwe. Nie możesz dołączyć do klas po rozpoczęciu przez nich lekcję i przeszkadzać.
L: Nie, nie.. proszę mi dać wejść.
P: Już powiedziałem.
L: Ale proszę..
P: Niemożliwe.
L: Ale ja mam dzisiaj egzamin.
P: Nie, ale ty tak samo. Można wiedzieć co się dzieje, że tak się spóźniasz?
Matteo: Profesor poprosił mnie abym mu coś wyszukał. Masz jakiś problem?
L: Tak. Taki, że ten Pan nie chce mnie wpuścić.
M: Dobrze, ona jest nowa i nie zna dobrze szkoły. Jestem pewien, że możemy to zaakceptować.To jak może wejść?

Jeżeli wpadacie czasami na naszego aska, którego serdecznie Wam polecam KLIK, wiecie już, że wieczorem ma się pojawić coś specjalnego dla Was. Także teraz mam dla Was lekki przedsmak tego co ukaże się wieczorem. Bądźcie czujni.

1 komentarz: