[Tłumaczenie] Pocałunek Ramiro i Yam - Capitulo 40


[Tłumaczenie] Pocałunek Ramiro i Jam - Capitulo 40 - My już wiemy, że ta para ma się ku sobie. Od początku serialu miała wiele wzlotów i upadków. W ostatnim odcinku przed przerwą w pierwszym sezonie mogliśmy oglądać ich pierwszy pocałunek. Widzieliście już ten pocałunek? Zobaczcie jak to wyglądało!



Jim:
Chłopaki mamy problem. Nie ma popcornu.
Ramiro: Spokojnie dziewczyny Ramiru zaraz zrobi.
J: Co się stało z Luną i Simonem? Dziwne, że jeszcze ich nie ma, mieli już występować.
Delfi : Nie wiem, rozmawiałam z moją przyjaciółką i mówiła, że będą występować Ambar i Matteo.
Yam: Powiedziała dlaczego? Coś się stało Lunie? Siomon mógł przyjechać?
D: Co to ja jestem źródło informacji? Nie wiem co jest Lunie i Simonowi.
J: Nie możesz zapytać Jazmin?
D: Pytałam, ale teraz nie odpowiada.
Chłopak: Cześć wszystkim, przyszedłem porozmawiać z Ramiro i poznać jego dziewczynę. Gdzie jest?
Gaston: Dziewczynę? Jaką dziewczynę? Nie wiem czy dobrze usłyszałem, ale on nie ma przecież żadnej dziewczyny.
Ch: Mówisz mi, że mnie okłamał? Nic o tym nie wiesz? Gdzie on jest?
Nico: Chyba poszedł do domu.
Pedro: Tak, miał coś do załatwienia, ale jak wróci powiemy mu, że go szukałeś.
R: Gotowe! Można..
Ch: Jesteś, okłamałeś mnie. Nie masz dziewczyny.
R: Popcornu?
Ch: Nie!
Y: Co się tu dzieje?

BESO!

Podobała się Wam ta scena? Tylko dla mnie ten pocałunek był taki niespodziewany?

1 komentarz: