[Uczymy się] Jak zagrać ,,Valiente" na gitarze


Jak zagrać ,,Valiente" na gitarze - Tak jak obiecałam dzisiaj przyszedł czas na kolejną piosenkę. ,,Odważna" , którą Simon napisał specjalnie dla Luny. Jest ona dosyć popularna w coverach z własnym akompaniamentem, gdyż nie jest trudna do zagrania, a co najważniejsze ma bardzo proste chwyty.




Piosenka ,,Valiente" jest śpiewana przez Michaela Ronde - Simona.

Na początku pokażę wam chwyty, które do niej opracowałam:


Tekst z chwytami:

G
Siempre vas rodando en la vida
Em
Y te ves tan decidida
C
A buscar la luz que hay en todo
Am                     D
A cambiar el mundo a tu modo

G
Se muy bien que eres valiente
Em
Y luchas por lo que sientes
C
Una canción siempre va contigo
D
Para abrir nuevos caminos


G
Vas a crecer, vas a despertar
Em
A descubrir, para deslumbrar
C
En busca de tus sueños
D
Tienes el valor y vas a volar

G
Vas a sentir, vas a encontrar
Em
Vas a vivir para demostrar
C
Que eres tan valiente
D
Todo lo que quieras lo podrás alcanzar

G
Oh, oh, 
Em
Oh, oh, 
C
Oh, oh, 
D
Oh, oh, Todo lo que quieras lo podrás alcanzar


G
Porque estas siempre en tu mundo
Em
Eres quien decide su rumbo
C
Sueles ver las cosas mas simples
D
Para ti no hay nada imposible


G
Se muy bien que es este el momento
Em
Ser feliz, sin formas ni tiempo
C
Lograras, todo lo que intentes
D
Porque en ti, esta ser valiente
Ref.Vas....

Am                           Em
Conozco bien el valor que hay en ti
C                  G                    D
Y lo que intentes podrás lograrlo siempre


G
Vas a crecer, vas a despertar
Em
A descubrir, para deslumbrar
C
En busca de tus sueños
D
Tienes el valor y vas a volar

G
Vas a sentir, vas a encontrar
Em
Vas a vivir para demostrar
C
Que eres tan valiente
D
Todo lo que quieras lo podrás alcanzar
G
Oh, oh, 
Em
Oh, oh, (Eres valiente)
C
Oh, oh, 
D
Oh, oh, Todo lo que quieras lo podrás alcanzar
G
Oh, oh, Vas a crecer, vas a despertar
Em
Oh, oh, 
C
Oh, oh, Vas a sentir, vas a encontrar
D
Oh, oh,Eres tan valiente y lo vas alcanzar
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Chwyty proste, prawda? Dla przypomnienia układ palców do poszczególnych akordów:

  

Bicie:
Tutaj użyłam jak dla mnie uniwersalnego bicia na 3/4 : dół, dół, góra, góra, dół,góra,dół

Tak prezentuje się refren z biciem i chwytami:

Mam nadzieję ,że dacie sobie rady! Do przodu! Wiara czyni cuda!

10 komentarzy:

  1. Nie posiadam gitary, więc raczej nie skorzystam :D
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz jeszcze dodać post jak zagrać na gitarze piosenkę ALAS ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki post już się pojawił :) Przejrzyj dokładnie bloga ;)

      Usuń
  3. Nie umiem załapać bicia... :((( film mis ie nie chce odtworzyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze po prostu gram tak, żeby pasowało. Sama "odkrywam"
      bicie :D

      Usuń
  4. Ja również nie mogę odtworzyć i nie łapie bicia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaję mi się, że to bicie jest błędne. Za szybkie i coś mi tu nie pasuje. Oczywiście mogę się mylić. Piszę swoją opinię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zabieram się do nauki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. oo super dziękuję za ten mega post <3 ... Wszystkie akordy już umiem i bicie również a nie spodziewałam się że w tak łatwy sposób da sie to zagrać <3 JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ I KOCHAM TEN BLOG ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ci za ten post. Uwielbiam tą piosenkę i nie wierzyłam że mogę ją zagrać sama.❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń