[Tłumaczenie] Zwiastun 41 odcinka Soy Luna

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhgcRmxv-6abq0Yl8I9tnrtL9h-_62BwMDF9xAUjvBL5pomci4S2Y4u4zKMyqhyphenhyphensAdyfFHqc5sB_gllvoT6nWrnsMSuqfMBtk8MJ87TjOgVXatIIbL41lk9d8xLaOuJcduBGZ30-eUnluE/w1200-h630-p-nu/AvanceCap41.png
[Tłumaczenie] Zwiastun 41 odcinka Soy Luna - Mimo, że do kolejnych odcinków Soy Luny pozostało jeszcze bardzo dużo czasu, postanowiłam przetłumaczyć dla Was zapowiedź  41 odcinka o którą tak bardzo prosiliście.

Wszystko zakończyło się pod wielkim znakiem zapytania. Mimo braku Simona na torze, Luna postanawia wziąć udział w konkursie u boku Matteo. Para tańczy wyśmienicie i zapewne wygra konkurs. Lecz wszystko kończy się niespodziewanym pocałunkiem Matteo i Luny, których światkami są wszyscy, między innymi Ambar i Simon. Jakie będą relacje między Simonem a Luną i jakie między Luną i Matteo? Co niesie za sobą pocałunek Yam i Ramiro? I czy Gaston dowie się w końcu kim jest Felicity? Tego dowiemy się w drugiej części pierwszego sezonu. Zobaczcie co przyniesie nam zapowiedź!



Simon: Co chcesz od Luny?
Matteo: Myślę, że trzeba poprawić trochę chorografię, by ta bardziej podobała się publiczności. Sądzę, że ona też tak myśli.

Sharon: Będzie ci towarzyszył w czasie podróży i odpowiesz na kilka pytań. Jeżeli to pomyłka, pożałujesz tego do końca swojego życia.

Matteo: Myślę, że zrozumiałaś wszystko po konkursie, musimy trzymać się razem.
Luna: Coo?

Ambar: Postaram się aby Luna już nigdy więcej nie zbliżyła się do Matteo.

Sharon: Musisz się upewnić czy ta dziewczyna to na pewno Sol Benson czy może nie.

Nina: Tak, Matteo cię pocałował, ale czy ty jesteś pewna, że nic do niego nie czujesz?

Simon: Powiedziałem jej, że widzę w niej kogoś więcej niż tylko przyjaciółkę.
Pedro: Teraz obawiasz się, że stracisz w niej również przyjaciółkę..

Ambar: Matteo mnie już nie interesuje, ale robi to wszystko tylko po to, abym była o niego zazdrosna.

Tino:  Roberdo nadal bada dom i tą dziewczynę.

Ambar: Czyli nie zauważyłeś, że ona jest zakochana w Simonie?

Simon: Zdałem sobie sprawę, że to nie żadne problemy techniczne, to ja się zmieniłem (coś się popsuło).

Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę się doczekać kolejnych odcinków. Wam też się wydaje, że Ambar zamiesza w relacji Matteo - Luna?

21 komentarzy:

  1. A wiadomo kiedy będą nowe odcinki? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Od poniedzialku do czwartku o 18.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę doczekać się 41 odcinku! Pocałunek Luny i Matteo to będzie coś niesamowitego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Noooo.......mam nadzieje ze beda razem ( luna i matteo ) ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej Noo........mam nadzieje ze beda razem ( ambar i mateo) <3 <3 <3

      Usuń
  5. Bosze, dlaczego nowe odcinki dopiero 4 lipca, co? Według mnie bez sensu powtarzać wszystkie 40 odcinków. Ale jak już musimy czekać, to poczekamy. Z niecierpliwością czekam na kolejne odcinki, mam nadzieję że Luna i Matteo będą razem Lutteo4Ever <3

    OdpowiedzUsuń
  6. JA WOLĘ BY LUNA BYŁA Z SIMONEM <3

    OdpowiedzUsuń
  7. JA WOLĘ BY LUNA BYŁA Z SIMONEM <3

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja chce żeby Luna była z Matteo <3

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja chce żeby Luna była z Matteo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Luna musi być z Matteo <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak kibicuje lunie i matteo!!!

    <3LUTTEO<3

    OdpowiedzUsuń
  12. LUTTEO4EVER - popieram ♥ Oni do siebie bardzo pasują, bardziej niż Matteo do Ambar. Mam nadzieję, że będą razem na koniec :) :* :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę żeby Luna była z Simonem bardzo do siebie pasują

    OdpowiedzUsuń
  14. W 60 odcinku Simon pocałuj Lune i będą parą ale w 64 zacznie się zbliżać bardziej do Mateo co z tego będzie nie Wiem ale ja jestem za lutteo A wy ?

    OdpowiedzUsuń
  15. W 60 odcinku Simon pocałuj Lune i będą parą ale w 64 zacznie się zbliżać bardziej do Mateo co z tego będzie nie Wiem ale ja jestem za lutteo A wy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tyle że abar i simon cioglę się wtrocajom oby im się udało ta jak nam

      Usuń