[Organizacja] Soy Beata





Hola amigos! 


Chciałabym się Wam przedstawić, gdyż jestem tu nowa.

Dostałam się do redakcji dzięki założycielce tego bloga Dorocie. Spytała się mnie czy bym nie chciała być częścią tej redakcji. Po przemyśleniu sprawy zgodziłam się.  
Jak każdy co jest w redakcji musiałam odpowiedzieć na kilka ważnych pytań i o to jestem. Jak na razie na okresie próbnym, ale wszystko może się wydarzyć.
Także zapraszam do dalszej części posta. 



Nazywam się Beata. Mam 14 lat i pochodzę z województwa Mazowieckiego. Bardzo lubię muzykę i taniec. 
Pewnie jak każdy oglądałam telenowele pt. ''Violetta''. Gdy się skończyła byłam załamana. 
Gdy dowiedziałam się, że mój ukochany serial ma jakiś inny zastąpić byłam zła. 
Po pewnym czasie dowiedziałam się, że tym serialem będzie ''Soy Luna''. Jak każdy byłam zła i postanowiłam, że nie będę tego oglądać.
Gdy zobaczyłam zwiastun tego serialu po hiszpańsku zrozumiałam, że to będzie zupełnie inna historia. Czekałam na 1 odcinek, a gdy już się pojawił to pokochałam ten serial 
Moimi ulubionymi postaciami są Nina, Nico, Luna i Gaston, a ulubioną parą Gastina (Gaston i Nina). 
I w sumie to tyle o mnie. Mam  nadzieję, że doczytacie do końca tego posta i mnie polubicie. Na sam koniec chciałabym się spytać o czym byście chcieli bym pisała? 
Pomysły piszcie w komentarzu, a ja chętnie je zrealizuję. 

P.S Możecie nam zadawać pytania na asku, który jest załącznikiem do bloga ''Jestem Luna Polska''. Ja jak i cała redakcja na pewno na nie odpowiemy. 







4 komentarze:

  1. Życzę sukcesów i wytrwałości w pisaniu ;)

    Zapraszam każdego fana Disneya pod ten adres w wolnej chwilce. Komentarze i obserwacje są bardzo mile widziane :) Można też zostawiać linki do siebie u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy! Fajnie by było gsybyś pisała posty o tym co się dzieje u obsady :D informacje ciekawostki itp :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukcesów i wytrwałości w pisaniu!
    Napisałaś bardzo fajnie o sobie :D
    Życzę powodzenia w pisaniu i myślę że na początek mogłabyś napisać streszczenie o jakiejś parze :D

    OdpowiedzUsuń