[Tłumaczenie] Karol Sevilla szukam mojej drogi z Ruggero , Agus i Lio #2


Karol Sevilla szukam mojej drogi z Ruggero Pasquarelli, Agus Bernasconi i Lio Ferro #2 Chcesz zobaczyć kolejny filmik Karol na Youtube z polskim tekstem ? Panna Sevilla opowiada o tym, co zamierza nagrywać na jej kanał. Prosi także o rady jak odnaleźć się w ,,youtuberskim,, świecie od swoich przyjaciół takich jak : Ruggero, Agustin, czy Lionel.



Karol : Cześć wszystkim. To jest pierwsze wideo. Jak wiecie jestem nowa w tym świecie, i chcę znaleźć moją drogę. W tych filmikach na Youtube. Teraz coś Wam powiem w sekrecie. Jak oglądasz innych, to myślisz,że łatwo jest być yuotuberem. To jest bardzo trudne. Nie rozumiem... Co chciałam powiedzieć ? Będę mówić o tym. Nie, nie, nie. Będę mówić o czymś innym. Co to jest ? Dobrze, teraz obejrzymy filmy moich ulubionych youtuberów. Pierwszym jest Juanpa Zurita - to jest bardzo śmieszny chłopak i ładny. Juanpa bardzo lubię twoje widea. Nie będe robić czegoś takiego, ponieważ, po pierwsze : boli, po drugie : nie jest fajnie mieć przypięte klamerki do twarzy. Myślę, że to nie moja droga. Dobrze idziemy dalej obejrzeć moją drugą ulubioną youtuberkę, a ona jest Yuya.

Yuya : to jest bardzo łatwe
Karol : Yuya, naprawdę muszę mieć lustro, przepraszam za moją minę. Nie jestem dobra w związywaniu włosów i niczym z tym związanym. Zobaczmy teraz najlepszego youtubera. Nie, nie, nie, nie, nie ! Myślę, że najbardziej przerażającą rzeczą w moim życiu było to, że usiadłam na moim rowerze. Ale twoje filmy są wspaniałe. Ale, nie. Dobrze, teraz obejrzymy Sebastiana Villalobos. Próba 1, próba 2. Nie, nie mogę. Wysyłam Ci pozdrowienia. Dobrze Sebastian, tak naprawdę to dajesz mi do myślenia, ale nie jestem tak wyćwiczona w tej sprawie. Ostatnia rzecz. Przyjaciele. Cześć Ruggerito, jak się trzymasz ? Cześć Lio, Lionel Ferro. Jaką najważniejszą rzecz według ciebie powinna mieć youtuberka ? Cześć Agus. Jak tam ? Myślę, że bardzo dobrze. Jak wyobrażasz sobie Karol w jej pierwszym wideo na youtube ? Ale super, odpowiedzieli mi wszyscy razem, no to teraz słuchamy.
Ruggero : Cześć Karol. Witaj na Youtube. Rada - jesteś bardzo dobrą aktorką, więc wykorzystaj to, i te historie, które zawsze mi opowiadasz, są wspaniałe.
Karol : Co powiedział ? Ruggerito ma rację. Nie jestem fatalna.
Agus : Cześć, wysłuchałem twojej wiadomości, i jesteś bardzo dobrą piosenkarką, więc możesz śpiewać. Buziak.
Karol : Dobrze, śpiewanie. To dobry pomysł. Nie.
Lio : Cześć przyjaciółko. Zawsze bądź sobą i zostań autentyczna, bo masz bardzo dużo energii, i jesteś bardzo ładna. Powodzenia. Wielki buziak.
Karol : Wow. Lionel ma dużo racji. Jestem aktorką, i muszę grać różne osoby - kocham to robić, ale czuję, że esencja, która ma twoją osobowość nigdy nie odejdzie. Dziewczyna, którą zna cała rodzina, która tańczy. To jest wspaniałe, że ma zawsze uśmiech na twarzy i ciągle się śmieje, i taka właśnie chcę być. Mam nadzieje, że spodobał Wam się ten filmik. Znaleźliśmy tą drogą dla kanału na Youtube - Karol Sevilla. Możecie mnie obserwować na kanałach społecznościowych :
Twitter : @karolsevilla
Instagram : @karolsevillaofc
Facebook : Karol Sevilla
Snapchat : karol_sevillaof
Teraz moment, w którym zatrzyamam świat - Zasubskrybyj. Wysyłam Ci buziaki, i dzięki za obejrzenie tego wideo. Pa

Podoba Wam się filmik ?

Czekacie na kolejne tłumaczenia ?

4 komentarze:

  1. Karol jest bardzo pozytywną i niezwykle ekspresyjną osobą. Fajnie, że przetłumaczyliście jej filmik :)

    mój blog, na który serdecznie zapraszam ( klik )

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmik jest super cieszę się że zaczynacie tłumaczyć wszystkie filmiki od początku :*
    Wielki plusik dla was z tego powodu :D
    Nie moge doczekać się kolejnego filmiku ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super szkoda, że nie ma tłumaczeń filmików Lio przynajmniej tych, gdzie występuje też obsada np. z Agusem czy Karol ;) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no wielke dzięki za te tłumaczenia <3 Ja na razie mam w planach nauczyć się hiszpańskiego ale wiem,że zanim to nastąpi minie kilka lat, ale i tak nie zrezygnuję. Jeśli masz jakieś rady jak szybko nauczyć się hiszpańskiego to koniecznie da znać.^.^
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń