[Tłumaczenie] Karol Sevilla 50 rzeczy o mnie #3


Karol Sevilla 50 rzeczy o mnie #3 Zastanawialiście się kiedyś co lubi, czym się interesuje, co robi w wolnym czasie, jakie są ulubione rzeczy Karol ? Odpowiedź znajdziecie w tym tłumaczeniu, poznaj bliżej pannę Sevillę oglądając 50 rzeczy o niej. Z tego wideo możesz dowiedzieć się naprawdę dużo o meksykance, która z każdym dniem staje się coraz bardziej rozpoznawalna.


Cześć wszystkim. Nowe wideo. Muzyka. Jak tam u Was ? Myślę, że bardzo, bardzo dobrze. Chcę Wam bardzo podziękować za oglądanie moich filmików, oraz za subskrypcje. Naprawdę jestem super, super, super szczęśliwa, nawet krzyczałam na cały dom. Moja mama powiedziała : proszę ciiiiiii ! Widziałam wszystkie komentarze z : Panamy, Meksyku, Chile, Korei Południowej, Węgier, z bardzo wielu krajów. Kocham Was bardzo, i rozpoczynamy filmik. Dobrze, czytałam komentarze, w których proponowaliście mi jakieś filmiki, jedno  naprawdę często się powtarzało - 50 rzeczy o mnie. Myślę, że to super pomysł. ponieważ możecie się dowiedzieć więcej rzeczy o mnie, których nie znacie. Więc zaczynamy 50 rzeczy o mnie.
1. Nazywam się Karol Sevilla
2. Moimi hobby są : śpiew, taniec i aktorstwo
3. Moim ulubionym jedzeniem jest enchiladas, czyli typowe danie z Meksyku. 
Tęsknie za nim bardzo i kiedy wrócę do Meksyku, będę je jeść, Sushi również.
4. Moje ulubione media społecznościowe to : Instagram, Twitter, Facebook i Youtube. Snapchata też używam, wstawiam tam dużo zdjęć, ale dla mnie to nudne.
5. Jedną z rzeczy, którą naprawdę lubię, kiedy jest bardzo gorąco to basen. Mogę być tam 20 godzin, aż będę mieć zmarszczone palce. 
6. Mój ulubiony film to ,,Valiente'' (polska wersja to ,,Merida Waleczna''). Ten z dziewczyną, co ma rude włosy, tu macie na zdjęciu.
7. Moimi ulubionymi kolorami są : żółty i różowy.
8. Kraje, które chcę odwiedzić to : Japonia i Korea. Spróbuję powiedzieć coś po japońsku albo koreańsku. 
9. Urodziłam się 9 listopada 1999 roku. Nie wierzę, powiedziałam to dobrze ?
10. Urodziłam się w Meksyku.
11. Jedną z rzeczy, którą naprawdę kocham z całego serca jest spanie. Mogę być koalą i spać dwa tysiące siedemnaście godzin albo więcej i będę najszczęśliwszą dziewczyną na świecie.
12. Jedną z rzeczy, których nie lubię, naprawdę nie, nie ,nie ,nie, nie, nie lubię jest wychodzenie na ulicę. To bardzo bardzo rzadkie, naprawdę uwielbiam siedzieć w domu i zawsze mówię, że jestem domowym kotem
13. Mam brata, który ma 22 lata i nazywa się Mauricio. Jest w Meksyku, ale mam nadzieje, że zobaczymy się niedługo, bo na razie jestem zajęta projektami, ale kocham go z całego serca. 
14. Uwielbiam słodycze i czekolady. Umarłabym bez tego.
15. W Meksyku jest wszystko pikantne, kiedy byłam w Argentynie, nie jadłam tych ostrych rzeczy, bo tutaj ich nie ma, więc do wszystkiego co jem dodaje sobie ketchup, ale to rzadkie. 
16. Moją ulubioną aktorką jest Selena Gomez, jest ona piosenkarką i aktorką. Kocham wszystkie filmy z nią, lubię ją bardzo jako aktorkę i piosenkarkę.
17. Moje ulubione zwierze to żółw. Mam jednego, który ma 6 lat i nowego, który jest taki, ale miałam dużo pracy i nie mogłam ich wziąć ze sobą.
18. Moimi ulubionymi owocami są : cytryna i kokos, ale jem dużo czekolady.
19. Moja ulubiona piosenka na ten moment to Sorry, Justina Biebera.
20. Uwielbiam końce tygodnia. W sobotę wstaję o 2 lub 3 po południu, i jem tylko śniadanie. Idę spać o dziesiątej albo jedenastej w nocy i w niedzielę wstaję o piątej albo szóstej po południu.
21. Kolejna rzeczą, której nie lubię są napoje orzeźwiające, naprawdę ich nie lubię. Uwielbiałam wodę, od kiedy byłam bardzo mała. Napoję piję zdecydowanie rzadko.
22. Teraz naprawdę coś bardzo rzadkiego. Zawsze staram się wszystko łączyć
23. Kiedy zakładam jakieś ubranie, zawsze mam odpowiednio dopasowane od stóp do głowy. Jak zakładam coś różowego, to mam wszystko różowe.
24. Styl muzyki - bardzo lubię elektroniczną i pop.
25. Uwielbiam być z moimi przyjaciółmi i moją rodziną.
26. Kocham mieć urodziny. Zawsze mam zaplanowany każdy dzień listopada. Tylko pięć dni, tylko cztery dni, tylko trzy dni. Naprawdę to bardzo emocjonujące mieć urodziny.
27. Mój ulubiony serial to jaki to ? A nazywa się ,,The walking dead''.
28. Tylko moja rodzina i przyjaciele wiedzą , że kiedy mam urodziny wszystko musi być perfekcyjne. Mój ulubiony moment w czasie urodzin to ten z tortem, kocham go. To wydaje się takie piękne.
29. Jestem aktorką od 6 roku życia. Kiedy byłam mała to było wspaniale występować w telewizji, gdzie grasz, i możesz być jakąś osobą.
30. Mam 16 lat. Nie mam 13, nie mam 12, ale nie czuje, że mam 16.
31. Moimi ulubionymi liczbami są : 6 i 9.
32. Jedną z moich ulubionych podróży, była ta kiedy pojechaliśmy do Disneya, to było niesamowite. Kiedy siedziałam w samolocie, aż płakałam i teraz wiem, że już spełniłam swoje marzenia.
33. Moja ulubiona pora roku to lato ,uwielbiam je.
34. Jedną z moich ulubionych postaci to Rila Cuma. Nikt go nie zna. Dobrze, to niedźwiadek, którego poznałam w serialu ,,Hello Kitty''. Mam piżamę z nim. To piżama z Rila Cuma. Tutaj w Argentynie jest to niespotykane, bo jest bardzo ciepło, ale to nie ważne. Za każdym razem kiedy idę spać i za każdym razem kiedy się budzę zawsze mówię : Karol musisz zawsze spełniać swoje marzenia i nigdy się nie poddawać.
35. Czasami mam coś w głowie, gdy staram się coś zrobić, ale jestem zbyt uparta i coś mi mówi : Karol nie zrobisz tego, nie możesz. Dlaczego nie mogłam urodzić się taka jak ona, ale zrobię to. I naprawdę robię to.
36. Moja ulubiona piosenkarka to Selena Gomez, ale również zespół z Korei, który uwielbiam. To jest dwa w jednym. I mam też jedną z Japonii nazywa się Kumamiki, którą bardzo lubię.
37. Jedną z rzeczy, której nie lubię jest rysowanie. Nie, nie, nie, nie, nie. Jestem w tym fatalna i nie mam do tego serca.
38. Moim znakiem zodiaku jest skorpion.
39. Od szóstego roku życia nigdy, nigdy, nigdy, nigdy nie lubiłam ciemności.
40. Uwielbiam Nutellę. Myślę, że każdy z Was też ją lubi. Czekolada nie jest zdrowa. Nie przejmuję się tym. Nutella jest piękna.
41. Mój ulubiony kwiat to słonecznik, a więc chłopaki jeśli chcecie zdobyć moje serce dajcie mi słoneczniki.
42. Kocham zmieniać obudowania, wyglądają słodko na moim telefonie. Mam nawet z Rila Cuma, i z lusterkiem.
43. Moim ulubionym owadem jest pszczoła.
44. Jestem dziewczyną super aktywną, ale super, super, super aktywna. Kiedy mówię ruszam rękami, bo lubię to robić i w ten sposób wyrażać to co czuje.
45. Pierwszy raz wystąpiłam na scenie gdy miałam 6 lat, na musicalu w teatrze. Osobą, którą grałam była mała dziewczynka.
46. Moim ulubionym sportem jest pływanie, ale nigdy nie byłam na lekcjach z pływania. Mamo, jeśli to oglądasz, to twoja wina.
47. Moje pierwsze zwierzątko nazwałam Dokki i była to cziłała. 
48. Mój ulubiony aktor to Robert, nie jak on się nazywa. Robert Downey Junior. Uwielbiam go.
49. Kocham piosenki, które są obecnie w modzie. Wychodzi jedna piosenka i zna ją cały świat. Nie ważne w jakim jest stylu, słucham jej. Lubie ją bo jest modna.
50. Kocham spotykać się i rozmawiać z fanami. Naprawdę, bardzo Was kocham z całego mojego serca i ogromnie dziękuję za wszystko, za wsparcie, za to, że mnie bardzo kochacie i wiedzcie, że możecie zawsze na mnie liczyć wtedy kiedy mnie potrzebujecie.
Dobrze, teraz pozostało tylko krzyknąć. Dotarliśmy do końca 50 rzeczy o mnie i wierzę, że bardzo Wam się podobało. Nie zapomnijcie obserwować mnie na wszystkich moich kontach społecznościowych :
 Facebook : Karol Sevilla Instagram : @karolsevillaofc Twitter : @karolsevilla Snapchat : karol_sevillaof
Teraz moment, w którym zatrzymam świat, nie zapomnij o subskrypcji, klik. Buziaki i dzięki za obejrzenie tego wideo. Pa

Macie jakieś wspólne rzeczy z Karol ?
Rozpiszcie się w komentarzach.

4 komentarze:

  1. Nie wiedziałam że Karol tak bardzo lubi Koree i Japonię
    Mnie i Karol łączy to że nie lubimy wychodzic z domu xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. YO NUNCA NUNCA CON ESTRELLAS DE DISNEY #SoyLuna - Beto Pasillas
    Byście mogli to przetłumaczyć? Nie jest z kanału Karol, ale główna obsada w nim występuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że późno, ale dopiero natrafiłam na ten post. W 36 Karol podaje nazwię zespołu, czyli 2NE1.

    OdpowiedzUsuń