[Spoilery] Spoilery o Gastinie


Jedną z najbardziej lubianych par w naszym ukochanym serialu jest Gastina. W dzisiejszym poście postanowiłam Wam przekazać kilka spoilerów dotyczących tej pary. Powiem również co o tym sądzę. Zapraszam więc do dalszej części posta.


1. Nina i Gaston zostaną parą w 2 części sezonu.

Jak wiemy ta para ma ze sobą dużo wspólnego. Gdy się wyda, że Nina jest Felicity na pewno się do siebie zbliżą, co spowoduje, że zostaną parą.

2. Nina nauczy się jeździć na wrotkach z pomocą Gastona. 

Tego nie możemy wykluczyć. Zauważmy, że już od początku tej drugiej części się do siebie zbliżą, więc równie dobrze może ją uczyć jeździć na wrotkach. 

3. Będą parą w konkursie wrotkarskim.

Nie ma innej opcji. Gaston prawdopodobnie nie będzie już jeździł z Delfi, a Nina nauczy się jeździć na wrotkach. Nic nie stoi na przeszkodzie, by i na torze być parą. 

4. Nina dzięki Gastonowi przezwycięży nieśmiałość. 

Wszystko wskazuję na to, że Gaston będzie miał duży wpływ na Nine. Sądzę, że to by było dobre jakby pokazał jej inne okno na świat. 

5. Gaston będzie tańczył i śpiewał dla Niny.

Bez tego się nie może obejść. Ja osobiście chcę to zobaczyć. 

6. Nina i Gaston będą występować w Open. 

Doszły mnie pewne plotki o Open w 55 odcinku i prawdopodobnie wtedy będą ze sobą śpiewać.

7. Podobno Xavi ma wrócić z Brazylii do Niny, gdy ta będzie już z Gastonem, on będzie bardzo o nią zazdrosny, ale przezwyciężą ten kryzys. 

To jest bardzo prawdopodobne. Myślę, że powrót Xaviego byłby dobry dla związku Niny i Gastona. Umocnili by się w przekonaniu, że pasują do siebie i pokonają każdą próbę. 

Na dziś to już koniec spoilerów. Napiszcie w komentarzach czy chcecie dalszą ich część. 





15 komentarzy:

  1. Twoje posty sa niedopracowane i dodo o nich pisala najlepiej bylo jakby w redkacji byla tylko Dodo, domi i karolista ich posty sa dopracowane w kazdym calu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za każde słowo. Krytykę również przyjmuje, bo sądzę, że jest potrzebna, by doskonalić technikę pisania. :)))
      A jeśli chodzi o ten akurat post to pisałam go dość krótko i może dlatego nie dopatrzyłam się kilku szczegółów. W każdym razie dzięki. :))

      Usuń
    2. Tini dopiero jest na strzu :))).Oczywiście nie gniewaj się za moje słowa ale moim zdaniem jak na pierwszy raz idzie jej bardzo dobrze.:)))))

      Usuń
  2. MI również się podoba. Tylko pytanie czy te wiadomości są potwierdzone ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Wiadomości o tym są dość takie sprzeczne. Mam takiego informatora. Większość jego spoilerów się sprawdziła w 1 części sezonu i myślę, że i to się spełni. :))Pozdrawiam :))

      Usuń
  3. Naprawde dobrze Ci idzie :D :D.Powodzenia i pozdrawiam :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby się sprawdziŁO ;)
    /świetny post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję. Myślę, że to się sprawdzi bo mój informator mówił mi co będzie w 1 części i się sprawdziło to czemu to miałoby się sprawdzić?

      Usuń
  5. Czy będą też spojlery o innych parach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam coś napisać, ale najpierw skupiam się na Gastinie. :))

      Usuń
  6. Chcę więcej spoilerów o gastinie *-*

    OdpowiedzUsuń