Soy Luna #SPOILER - Ambar i Matteo

https://i.ytimg.com/vi/b2GOpjVfvhs/maxresdefault.jpg

Ambar i Matteo - Wszyscy wiemy, że od początku serialu dla wielu jest to para idealna. Idealna w miłości, idealna na torze i perfekcyjna w szkole. Nic dodać nic ująć. Fani tej pary na pewno ucieszą się, że już w przyszłym odcinku (61 w Argentynie) dojdzie do kolejnego pocałunku między tą dwójką. Czy to oznacza, że nie będzie Lutteo?

Specjalnie na potrzeby bloga, przygotowaliśmy dla Was nową atrakcję. Jak sami wiemy spoilery pojawiają się najczęściej w języku hiszpańskim. Ale nie u Nas! Zobaczcie co dla Was przygotowaliśmy!

Spoiler przygotowała DOMI, na potrzeby bloga jestem-luna-polska.blogspot. Umieszczanie go na innych stronach bez wiedzy autorki jest zabronione!


Jeżeli spojler Wam się podobał, to dajcie nam znać w komentarzu i powstanie takich więcej! Pamiętajcie, że są to tylko jedynie nasze obserwacje i zachęcamy Was do udzielania swojej własnej opinii. Z kim chcielibyście następne video?

Podoba się Wam nowy pomysł?

15 komentarzy:

  1. Dla mnie to jest bez sensu.
    Cały czas zajmujecie się postami o tym co już wiemy.
    ~Fanka Luny

    OdpowiedzUsuń
  2. pękło mi serce nawet nie chcę mi sie tego już oglądać jak on mógł i jak Luna mogła że z Simonem kurwa przecie jeszczze dzień wczesniej kochał nad zycie Danielę... Nie dziwię sie Matteo że się podał też miałabym już tego wszystkiego dość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam tak samo jak ty.
      A kiedy Matteo będzie z Ambar pewnie Luna zrozumie że kocha Matteo

      Usuń
  3. W czym grali serialowi Ambar i Gaston razem ? grali Mare i Manuela ale jaki to tytuł filmu/serialu bo nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zobaczyłam tą zapowiedź to straciłam nadzieję na Lutteo. Matteo był oschły dla Luny jak do niego podeszła. Może w ostatnim odcinku będą razem :/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieje , że będzie lutteo i proszę o więcej spoilerów

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś zrobić taki spoiler o Gastini?. Czyli Gastonie i Ninie.

    OdpowiedzUsuń
  7. https://youtu.be/0lrwgjzyCBY przetlumacz plis

    OdpowiedzUsuń
  8. A moglibyście przetłumaczyć rozmowę Luny i Simona przed pocalunkiem?? Pliss; ) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. https://youtu.be/09RIqQzJHF8

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uważam,że Matteo wraca do Ambar tylko po to by wzbudzić zazdrośc luny poniewaz mysli ze ona jest z Simonem ( i to chyba prawda )

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie róbcie muzyki do tekstu bo według mnie trochę rozprasza, nie mogłam się skupić na napisach (to tylko moje zdanie), ale ogólnie fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie róbcie muzyki do tekstu bo według mnie trochę rozprasza, nie mogłam się skupić na napisach (to tylko moje zdanie), ale ogólnie fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się zdaje że Luna będzie z Simonem bo jak ją pocałował była szczęśliwa a jak Matteo ją pocałował nie była szczęśliwa. A ja tak bardzo chce by luna była z Matteo a nie z tym pacanem Simonem. Ale najlepsza para jaka będzie to Nina i Gaston po prostu ich kocham!!

    OdpowiedzUsuń