[Tłumaczenie] Ambar w tarapatach? - Capitulo 48

Każdy kto śledzi losy Luny, Matteo, Ambar i całej reszty z Jam&Roller wiem, że z powodu nowej intrygi Ambar Miguel - tata Luny - został zwolniony z pracy. Ambar jest o tyle zadowolona, gdyż tym razem jest pewna, że udało jej się pozbyć Luny z jej życia. Nie wie jednak, że Gaston z Matteo podsłuchali jej rozmowę z Delfi i Jazmin. Nie spodziewa się, tego co ją czeka. Matteo wywiera na niej presję, by ta powiedziała prawdę.

Ambar rozmawia z Luną o wyprowadzce - Capitulo 48


Czy Ambar wyzna prawdę? - Capitulo 48



Jak myślicie Ambar odważy się powiedzieć prawdę?

7 komentarzy:

  1. W tym odcinku dużo się działo. Dlaczego tylko tyle tłumaczeń ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ja kiedykolwiek tłumaczyłam wszystkie najlepsze momenty z serialu? Tłumacze tyle, na ile pozwoli mi czas, oczywiście mogłabym tłumaczyć znacznie więcej, ale po pierwsze chciałam Was już poinformować o tłumaczeniach, a po drugie mam jeszcze coś takiego jak "życie prywatne". Nie jestem w sieci 24h na dobę, a mimo to staram się dodawać Wam codziennie tłumaczenia, mimo, że nie jest to mój obowiązek. Z drugiej strony popatrz na to, że nie wszystkie "fajne" momenty można znaleźć wycięte, a istnieje takie coś jak "Prawa autorskie". Także myślę, że odpowiedziałam na twoje pytanie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jesteś kochana<3333 Doceniam Twoją pracę i poświęcenie i Twoje kochane serduszko<3333DZięki że robisz to dla nas kosztem swojego wolnego czasu<33333Jesteś wielka<333333KOcham

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chcecie więcej tłumaczeń zajrzyjcie na konta Dominiguezowa (po polsku) i I'm Luna (po angielsku). Na Disney Channel LA ok. 2:30 w nocy dodawane jest też 5 najważniejszych scen z odcinka- po hiszpańsku,ale można się domyślić o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ej widziałam na koncie Dominiguezowa na yt filmik że o lutteo i tam na koniec było jak Matteo jej śpiewał (pewnie chodzi o "Siento") Wiecie może w którym to odcinku mniej więcej będzie? Bo szczerze nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, Domi. Może połączycie siły z Dominiguezową? Bo czasami macie te same filmiki. Może się podzielicie, które sceny tłumaczy ona, a które ty? To by było chyba najlepsze rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń