[Tłumaczenie] Mejores Escenas - Capitulo 46 - 47


Mimo, że Simon postanowił zostać w Argentynie, Lune spotykają kolejne problemy. Okazuje się, że plan Ambar, chyba w końcu stanie na swoim i Luna wraz z rodziną zniknął z jej życia na dobre. Miguel zostaje oskarżony o kradzież, co automatycznie oznacza, że wraz z całą rodziną muszą opuścić dom Pani Sharon. Gaston nie przestaje i postanawia odnaleźć Felicity za wszelką cenę. Mało tego, w Jam&Roller pojawiła się nowa postać - Daniela, namiesza ona nie mało.

Kochani! Przychodzę do Was dzisiaj z dobrą nowiną. Wiem, że wczoraj nie było postu na temat tłumaczeń, ale niestety nie miałam wczoraj czasu, aby się nimi zająć. Razem z Dodo wpadłyśmy na pomysł rozbudowania jeżeli chodzi o tłumaczenia. O co chodzi, dowiecie się już za moment!

Matteo i Luna rozmawiają - Capitulo 46



Daniela stawia sprawę jasno - Capitulo 47



Tak jak możecie zauważyć, poszliśmy krok do przodu i postanowiliśmy założyć nasze konto na yt, gdzie będziemy dodawać tłumaczenia z serialu. Jest to o tyle wygodne, że będziecie mogli czytać napisy przy video.Jeżeli zapytacie się mnie co skłoniło mnie do podjęcia takiej decyzji, to jest to sprawa dość delikatna. Gdyż pojawiły się porównania, przytoczenia, że Domi i Dominguezowa to jedna osoba. Otóż nie, Domi i Dominguezowa to dwie różne osoby, które zajmują się tym samym - blogowaniem i tłumaczeniem. Z drugiej strony chcieliśmy sprawić, aby się je lepiej czytało. Także teraz zostało nam już tylko zaprosić Was do subskrypcji naszego nowego kanału i życzyć Wam miłego oglądania!

KANAŁ NA YT

Jak Wam się podoba taka opcja? Jesteście pozytywnie zaskoczeni?

8 komentarzy:

  1. Super pomysł! Bardzo mi się to podoba i właśnie tego mi brakowało jak czytałam te tłumaczenia :p Więc super ^^
    Ej, muszę się przyznać, że ja też was myliłam xd
    ~J

    OdpowiedzUsuń
  2. No Tego to sie nie spodziewałam. Daniela taka pewna siebie :D Kolejny czarny charakter? Hmm.. wkrótce sie o tym przekonamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty Domi jesteś tą Domi z V2pl czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak kochane<3333To strzał w dziesiątkę<33333Zawsze czytam,zawsze czekam bo nie znam hiszpana<3333Dzięki za Wasze serduszka i pracę<33333Besso:)*****

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko dla mnie jest to mega słodkie jaki Matteo stał się dla Luny? <3 Normalnie kocham was za te tłumaczenia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Okazało się że Matteo nie zaśpiewa dla luny na Open tylko w parku na ławce sponio.

    OdpowiedzUsuń