[Tłumaczenie] Mejores Escenas - Capitulo 42


Za nami już kolejny odcinek serialu, który również dostarczył nam mnóstwo emocji. Wiemy już, że Simon chce wrócić do Meksyku.. z czego Luna jest bardzo nie zadowolona. Zgodnie z naszymi domysłami Ambar, nie przestaje knuć i dalej planuję znęcać się nad Luną, by ta nie chciała być z Matteo. Do tego dochodzi również historia miłosna kolejnych par. Czy Ramiro uda się zdobyć Yam? Czy Jim doceni starania zakochanego w niej Nico? I co tak naprawdę zaczyna się dziać z Delfi i Pedro? Zapraszam do tłumaczenia!


Simon wraca do Meksyku (Capitulo 42)



Luna: Nie, nie Simon nie mówisz naprawdę?
Simon: To jest moja decyzja.
Luna: Nie Simon, nie możesz mi tego zrobić.
Simon: Luna uszanuj moją decyzję, proszę. Nie chcę żebyś płakała.
Luna: Posłuchaj mnie, wiesz dobrze, że zawsze akceptowałam twoje decyzje, ale tym razem nie. Tutaj masz wszystko, swoich przyjaciół, zespół, pracę.. tutaj jestem ja. I ty jesteś dla mnie.
Simon: Luna nie stracisz mnie, obiecuje ci. Pomyliłem się i chce teraz wrócić. Nie płacz więcej, proszę. Nie miej żalu, chce wrócić.
Luna: Wiesz co, ja też bardzo tęsknię za Meksykiem, ale kiedy jesteś przy mnie, kiedy moja mama gotuje, potrawy z Meksyku, kiedy jestem z tobą, kiedy jeździmy razem czuję się tak jak kiedyś, czuję to samo gdy jeździliśmy tam. Pamiętasz co sobie marzyliśmy, co sobie wyobrażaliśmy, że osiągniemy wielkie rzeczy - wspólnie. Simon, Simon nie możesz wyjechać przez to wszystko. Musisz zostać tutaj, potrzebuję Cię.
Simon: Nie rozmawiajmy już o tym, podjąłem decyzję. dziękuję, że mnie wysłuchałaś.
Luna: Nie Simon, poczekaj. Muszę z tobą porozmawiać.

Tamara: Luna gdzie jedziesz? Wszystko dobrze?

Ramiro śpiewa dla Yam (Capitulo 42)


Ramiro: Cześć.
Yam: Co robisz?
Ramiro: Jesteś gotowa na show twojego życia? Gotowa? Tak czy nie? 3, 2 ..
"Jeśli tego chcesz mogę być twój, i razem możemy wygrać Open, i chcę żebyś mi towarzyszyła, bo to więcej  niż przyjaźń jest". I co? Nic mi nie powiesz?
Yam: Nie mam nic do powiedzenia. To wszystko co dla  mnie przygotowałeś? Oszalałeś?
Ramiro: Co? Nie słyszałaś tekstu piosenki? Mówię, że chcę żebyś była moją dziewczyną, i że razem możemy wygrać Open.
Yam: Nie interesuje mnie to.
Ramiro: Co Open czy ja?
Yam:  Jeżdżenie, tańczenie, śpiewanie wszystko co oferujesz. Nie interesuje mnie. Nie chce widzieć cię nigdy więcej. Rozumiesz majestro.
Ramiro: Nic z tego nie rozumiem, myślałem, że nadajemy na tych samych falach. O co chodzi?
Ejjjj.. możesz mi wyjaśnić o co chodzi twojej przyjaciółce, bo nic nie rozumiem, myślałem, że jej się podobam.
Jim: Nie wiem, musisz się jej pytać. Nikogo nie będę reprezentować.
Ramiro: Aa dobrze, więc nie chcesz mi powiedzieć. Ty nie chcesz rozmawiać a z Yam jest to nie możliwe. Co się stało w klasie?
Jim: Czasami zacznij myśleć.
Ramiro: Co się dzieje z tymi dziewczynami.

Nico wyjawia co czuje do Jim (Capitulo 42)



Gaston: Na kogo ta dziewczyna jest taka wściekła?
Nico: Na mnie..
Ramiro: Ooo..

Nico: Jim. Naprawdę nie chce ukrywać tego co czuję, bardzo mi się podobasz. Możemy zacząć od nowa?

Nie wiem jak Wy, ale ja z każdym kolejnym odcinkiem coraz bardziej czekam na następny. Zwroty akcji są dla mnie wielkim zaskoczeniem, gdyż nie spodziewałam się wielu z nich.Mam nadzieję, że tłumaczenie się Wam spodoba.. czekam na wasze opinie w komentarzu! Każdy jeden to motywacja do pisania kolejnych tłumaczeń dla Was! Buziaki ;*

5 komentarzy:

  1. A przetłumaczysz rozmowę Luny i Matteo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Fajnie że wrzucasz tutaj tłumaczenia tego typu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post mega się cieszę że tłumaczysz sceny z serialu

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana jesteś wielka<3333Doceniam Twoją pracę i poświęcenie<333333DZięki za wspaniałe tłumaczonka<33333Buziolki:)***)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszedł już 43 odcinek? Przetłumaczysz dalszą część rozmowy jeśli jest?

    OdpowiedzUsuń