[Tłumaczenie] Simon, Luna i Matteo - Capitulo 43



Simon, Luna i Matteo - ten trójkąt miłosny od pierwszych odcinków daje nam powody do śmiechu przez łzy, ale także również potrafi dać nam w kość. Między Luną a Matteo rodzi się uczucie, które jeszcze ciężko jest zdefiniować jako 'miłość', lecz dziewczyna nie jest pewna co do niego czuje, gdyż jest rozdarta przez uczucia swojego przyjaciela - Simona- do niej. Dziewczyna nie chce go zranić przez swoje uczucia do "Króla Pawia", dlatego stara się unikać Matteo. Jak dług o jeszcze potrwa ten miłosny trójkąt?

Mateo, Simon i Luna wybierają piosenkę na Open - Capitulo 43



Luna: To naprawdę niewiarygodne, że możemy wyjść na świeże powietrze, pooddychać nim i to świetne, co nie?
Simon: Tak. Ja nadal nie rozumiem twojego problemu, co do piosenki z zespołu.
Matteo: Problemu? Problemów. Ani ja, ani Luna nie jesteśmy w zespole. Do tego twój zespół, nie jest do końca w moim guście.
Simon: W takim razie co proponujesz?
Matteo: Myślę logicznie, skomponujemy nową piosenkę. Co się śmiejesz?
Simon: Nowa piosenka zajmuje dużo czasu.
Matteo: Ej, ja jestem Matteo, dla mnie nic nie jest nie możliwe.
Luna: Chłopaki, czy wy możecie przestać się już ciągle kłócić? Przypominam wam, że w trójkę jesteśmy zespołem i musimy zadecydować razem.
Matteo: Ja nic nie poradzę, że on tak bardzo chce promować swój zespół.
Simon: Matteo, ja nie chce promować zespołu, chcę tylko śpiewać piosenkę, którą ona zna.
Luna: Tak, zgadzam się z Simonem.
Matteo: Uuu... jaka niespodzianka.
Luna: Możemy śpiewać piosenkę, która ci się podoba.
Matteo: No to musimy szukać czegoś innego, bo ja nie znam twoich piosenek.
Luna: Dobra, przecież to nie jest żaden problem. Uuu.. nie chcesz mi chyba powiedzieć, że chłopak taki jak ty boi się nowych rzeczy..
Matteo: Uuu.. nie mów, że teraz stałaś się moim najlepszym nauczycielem kelnereczko.. Przykro mi, ja pasuję..
Simon: Dobra, skoro mamy być tak zgraną ekipą to zaśpiewajmy twoją piosenkę. Na pewno są niesamowite.
Matteo: Wszystkie rzeczy jakie robię są niesamowite.
Simon: Luna ja nie mogę,nie mogę, ja z nim nie wytrzymam.
Luna: Simon, proszę zaczekaj. Skoro nie chcesz śpiewać piosenki Simona, i nie mamy czasu aby stworzyć nową piosenkę co proponujesz?

Luna mówi o niespodziance Matteo -Capitulo 43



Matteo: Kelnereczko powiesz mi o czym rozmawialiście?
Luna: Słuchaj, zawsze musisz podsłuchiwać czyjeś rozmowy?
Matteo: Kiedy rozmawiamy o mnie, tak.
Luna: To twój telefon Nina..
Nina: Tak, to moja mama. Muszę z nią porozmawiać, sama wiesz co by było gdybym nie odebrała.
Luna: Okej..
Matteo: Rozmawiałyście o Open, myle się? Rozmawialiście o twoim przyjacielu i o tym ,że coś się stało.
Luna: Nie, nie , nie. Nic się nie stało.
Matteo: W takim razie o co chodzi? I tak się dowiem, lepiej będzie jeżeli powiesz mi to teraz. Nie, wiesz co, zapytam się reszty o co tu chodzi.
Luna:  Nie, nie Matteo zaczekaj. Okej, powiem o co chodzi.
Matteo: Okej..
Luna: Słuchaj, organizujemy niespodziankę dla Simona, bo chce wrócić do Meksyku. A my tego nie chcemy..
Matteo: Nie mogłaś mi tego powiedzieć od razu?
Luna: Tak, nie rozumiesz dlaczego nic ci nie mówiłam?
Matteo: Nie, nie powiedziałaś mi tylko dlatego, że Simon myśli, że coś między nami jest?
Luna: Nie, oczywiście, że nie.  Nie powiedziałam Ci tylko dlatego, że nie lubicie się z Simonem najlepiej i, że cała niespodzianka wyjdzie na jaw. Ale proszę cię obiecaj mi, że nic mu nie powiesz.
Matteo: Zgoda, nic mu nie powiem. To pierwszy raz kiedy mamy wspólny sekret. Jak mógłbym go wyjawić.
Luna: Dobra, muszę iść do klasy. Do zobaczenia potem..

Jeszcze wczoraj miałam mieszane uczucia co do związku Luny i Matteo, gdyż zrobiło mi się po prostu, żal Simona.  Dzisiaj jestem już w zupełności pewna, że to właśnie Lutteo powinno być razem. Spytacie się mnie dlaczego tak myślę? Otóż, mimo, że zachowanie Matteo co do Simona nie jest najlepsze, gdy ciągle wynikają między nimi konflikty, to stara się on zawalczyć o Lunę, a co robi Simon? Moment w moment się obraża, wychodzi i chowa głowę w piasek. Osobiście mam wrażenie, że gra na uczuciach Luny. Mam nadzieję, że już wkrótce zobaczymy walkę Simona o Lunę.

Jakie są wasze odczucia co do tej miłosnej trójki?

10 komentarzy:

  1. Moim zdaniem Simon czuje się smutny i urażony, bo wyznał jej swoje uczucia, co pokazywał też w piosenkach i kiedy Luna nie odpowiedziała tym samym stwierdził, że musi wrócić do Meksyku i zacząć od nowa. Simon widzi też, że nie może wyjść z friendzone, więc powiedział przykre słowa Lunie, żeby zapomniała o piosence i o tym co jej wyznał. Poza tym widzi też, że Matteo kręci się cały czas koło Luny i chyba zauważył, że pomimo że Luna mówi, że nie jest zakochana w Matteo to jednak tego nie widać, gdyż często i tak mu pomaga. Swoją drogą ja nie przepadam za Matteo, gdyż uważam, że zaczął podrywać Lunę, kiedy już był z Ambar i kiedy Ambar się na niego obraziła, to on nie mógł się przyznać, że nie powinni być razem tylko starał się ją odzyskać :/.
    Dlatego ja rozumiem Simona, skoro przez Lunę jest tylko traktowany jako przyjaciel to woli się wycofać i dać jej wolną rękę, bo będąc przy niej nie zniesie ciągłego bycia blisko ale nie tak jak by chciał- jako para.
    Ja bardziej lubię Simona, cenię tę postać za charakter i postępowanie, chociaż wątpię, że producenci zrobią Lumona (wydaje mi się że będzie tak jak w Violetcie, że Leon był zły, był zakład, potem poznaje naprawdę Violę, zrywa z Ludmiłą i oboje są w sobie zakochani.)
    Jedynym pocieszeniem jest że Simon nie wyjedzie bo będzie też w drugim sezonie tak widać na filmikach i zdjęciach promujących. Tak więc, nie wiem co wymyślą ale czuję że i tak dążą do Lutteo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyna rzecz która mi się właśnie nie podoba w Matteo ze boi się co powiedzą inni czemu chciał odzyskać Ambar ? Dla konkursy i dlatego że wszyscy widzieli w nich idealna parę a nie chciał psuć opinii.Jest też zrozumiały ale to nic dziwnego skoro tyle czasu spędzał z Ambar ale ja to JA to osobiście uwielbiam w chlopakach przesadna pewność siebie i ogólnie charakter Matteo prócz właśnie tego ze patrzy na innych podchodzi pod ideał Simona cenie za charakter ale ja również trzymalambym go jako przyjaciela tylko i wyłącznie nie wiem co bym zrobiła gdybym straciła kogoś takiego jak on dlatego też bym zachowywała się jak luna ale ona nie może wiecznie ukrywać tego co czuję by nie zranić Simona a on tez mógłby o nia troszke powalczyć a nie od razu się poddawać wycofujac się niczego naszego gdy nie osiągnie

      Usuń
  2. Po pierwsze musze napisać, że jestem pod ogromnym wrażeniem tego jak Wasz blog się w to angażuje ♥ tłumaczenia są dopracowane, pojawiają się naprawdę szybko ♥ Moim zdaniem Lutteo powinno być razem. Tak jak napisałaś Simon chowa głowę w piasek, i wiem ze przyjechał tu dla Luny ale to był tylko i wyłącznie jego wybór! A teraz gdy chce wyjechać to brzmi trochę tak jakby chciał wywrzeć na niej presję i poczucie winy, żeby tylko z nim była ;c Może tylko ja tak odczuwam, wiec przepraszam fanów Lumona :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz w 100% rację jeżeli chodzi o Simona ale ja też nie uznaje miłości między przyjaciółmi ponieważ wiem że przyjaźń a miłość nie wiele się różni od siebie i jak jedną ze stron się zakocha to wydaje mi się ze to tylko złudzenie bo oni nadal się kochają ale jako przyjaciele i to się nigdy nie zmieni jestem świadkiem wielu przypadków podczas gdy najlepsi przyjaciele zakochują się w sobie a po jakimś czasie zdają sobie sprawę ze to tylko przyjaźń i zawsze nią była dlatego od początku jestem za Matteo po za tym to logiczne ze oni będą razem patrząc na zdjęcia lub na to ze ona jest główną postacią i on też a Simon to postać poboczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się nadziwić jak bardzo poświęcacie się dla nas i jak szybko pojawiają się wspaniałe tłumaczenia<33333Dzięki za Waszą pracę i poświęcenie<3333333Kocham:)****

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie obejrze argentyńską wersje odcinka 43?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tłumaczenie! Nie mogę doczekać się kolejnych odcinków serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję że Luna wybierze Mattea a nie Simona bo może i Matteo jest zarozumiały i boi się co inni pomyślą ale w późniejszych wszystko się zmienia.Matteo zdaje sobie sprawę że zakochał się w Lubię i napiszę dla piosenkę siento w której wyzna jej swoje uczucia.Ale jeśli Luna. Wybierze Simona to wtedy ja juz tego serialu nie będę oglądać.Ale ten serial jest bardzo podobny do serialu Violetta to może być też tak że Luna będzie bardzo rozdarta i może postąpić tak jak Violetta czyli że nie będzie wiedziała czy bardziej kocha Simona czy Matteo i może postąpić tak jak Violetta w pie re wszym sezonie że żadnego z nich nie wybieże żeby nie ranić ich uczuć.Ja osobiście jestem za Lutteo mam nadzieję że będą razem.Trzymam za nich kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam nadzieję że Lutteo bedą razem jak tak bardzo sie uciesze <3

    OdpowiedzUsuń