[ Akcja ] Feliz Cumple Carolina Kopelioff


Feliz Cumple Carolina Kopelioff - Chyba nie ma osoby, która nie lubiłaby postaci Niny. Ta bardzo nieśmiała dziewczyna wzbudziła w nas wiele emocji. Jednak Nina skrywa pewien sekret, który znają tylko jej rodzice oraz najlepsi przyjaciele - Luna i Simon. Już 30 sierpnia Carolina obchodzi swoje 20 urodziny! Z tej okazji nasz blog, przy współpracy z innymi chętnymi stronami urządza akcję! Po szczegóły zapraszam do posta....


Filmik jest już gotowy! Spamujemy nim do Caro na Twitterze z hasztangiem #FelizCumpleCaroDesdePolonia








Zrób pracę z motywem Polski dla Caro, na której napiszesz hasztang: ,, #FelizCumpleCaroDesdePolonia", a także swoje własne życzenia. Tutaj liczy się wasza kreatywność. Możecie np. zrobić flagę polski, ładnie ją ozdobić, dać zdjęcie Caro ( jeśli ktoś ma talent i chęci może ją narysować) i napisać życzenia. Jednak, gdyby ktoś nie miał talentu do tego typu prac może śmiało zrobić ją komputerowo!

Wasze prace wyślijcie na mail: jestemlunapolska@gmail.com do 26 sierpnia!

Zrobimy z nich filmik, który pojawi się na naszym kanale, a w dzień urodzin Caro ( 30 sierpnia ) będziemy nim do niej spamować używając hasztangu #FelizCumpleCaroDesdePolonia

Kto wie, może uda nam się dobić do trendów?! 

Przydatne zwroty hiszpańskie do spamowania, lub napisania na pracy:

  • Feliz Cumpleanos Caro ( lub w skrócie Feliz Cumple)  - Wszystkiego najlepszego Caro
  • Te deseo todo la felicidad en este dia especial, Caro - Życzę ci wszystkiego, co najlepsze w tym szczególnym dniu, Caro
  • Espero que todo tus suenos se hacen realidad! Feliz Cumple Caro! - Mam nadzieję ,że wszystkie twoje marzenia się spełnią! Wszystkiego najlepszego, Caro!
  • Feliz Cumpleanos, Caro! Besos desde Polonia! - Wszystkiego najlepszego, Caro! Buziaki z Polski!

Jeśli wy macie jakieś osobiste życzenia napiszcie je w komentarzu, a my postaramy się je wam przetłumaczyć na hiszpański!







Zachęcamy innych bloggerów, czy osoby prywatne do pomocy przy promowaniu akcji! Pokażmy ,że Polscy fani mają wielką siłę!


29 komentarzy:

  1. Genialny pomysł. Już zabieram się za post !

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogę udostępnić post na moim blogu? By pomóc ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mozna nagrac filmik z zyczeniami?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak jest po hiszpańsku ,,Pozdrawiam"? Do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę, przetłumaczycie : Wszystkiego najlepszego! Zdrowia, szczęścia, miłości, spełnienia marzeń i dalszych sukcesów w aktorstwie! Wielkie buziaki z Polski! Pozdrawiam, Iza.

    Nie potrafię mówić po hiszpańsku, więc proszę o przetłumaczenie. Pytanie : Będzie akcja urodzinowa dla Ruggero? Ma on 23 urodziny 10 września (mam nadzieję, że się nie pomyliłam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Feliz cumpleanos! La salud, felicidad, amor, los sueños se hacen realidad y el éxito más en la actuación!Gran Besos desde Polonia! Salud, Iza.

      Usuń
  7. Hej! Jak jest po hiszpańsku życzy/przesyła Julia?

    OdpowiedzUsuń
  8. jak jest po hiszpańsku pozdrawiam , Zosia
    salud , Zosia , czy saludos , Zosia ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego dużo zdrowia, szczęścia, pomyśności niech w twym sercu radość gości. Dużo przyjaciół pięknego życia i w tym dniu wielu prezętów do zdobycia.Spełnienia marzeń i jak najpiękniejszych w życiu wydarzeń. Życia jak najdłuższego i wszystkiego najlepszego!!! Od .... dla Caro. Sama wymyśłałam można to przetłumaczyć!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetłumaczy mi to ktoś proszę

      Usuń
    2. * Od razu uprzedzam ,że po hiszpańsku to nie będzie się rymować ;)

      Feliz Cumpleanos! Mucho salud, felicidad, prosperidad dejó en su corazón, la alegría. Una gran cantidad de amigos y una vida hermosa en este día los muchos regalos que reciben. Sueños se hacen realidad y
      vida hermosa. Feliz Cumple!

      Usuń
    3. Jak mam napisać od kseni dla caro?

      Usuń
  10. Ale to ja mam zrobic zdjecie tej pracy i wyslac na ten email czy jak? Bo ja troche nie kumata jestem xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie :) Musisz zrobić jej zdjęcie i wysłać na podany mail :)

      Usuń
  11. Dopiero teraz dowiedziałam się o tym ale zrobię pracę

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero teraz dowiedziałam się o tym ale zrobię pracę

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam jak ja mam to wysłać pocztą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zrobić zdjęcie swojej pracy i wysłać je na podany adres e-mail :)

      Usuń
  14. Dopiero teraz się o tym dowiedziałam, ale mam zamiar zrobić pracę. Może ktoś przetłumaczyć>
    ,,Dużo zdrowia, szczęścia, radości i miłości! Życzę ci żeby twe marzenia i sny się spełniły. Całuję, Agata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mucho salud, felicidad, alergia y amor. Te deseo a tu suenos se hacen realidad. Besos, Agata.

      Usuń
  15. Feliz Cumpleanos, mucho salud, felicidas y sonrisa. Siempre ser una persona positiva, que son ahora. Besos desde Polonia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny post *-*
    Zapraszam do mnie na historię o serialu "Soy Luna" której jeszcze nikt nie widział na polskim bloggerze ;)

    http://story-by-livia.blogspot.com

    Livia xoxoxo

    OdpowiedzUsuń