[ Opracowanie ] Nada ni nadie


Nada ni nadie - Bez wątpienia piosenki z głosem ulubionego Włocha cieszą się największym powodzeniem pośród tych z serialu. Ruggero nie tylko ma piękny głos, ale także piosenki, które śpiewa mają w sobie niesamowity i piękny przekaz. Dzisiaj przyjrzymy się piosence ,,Nada i nadie", którą mogliśmy usłyszeć w serialu....




Nada ni nadie - ,, Nic i nikt" została napisana przez Matteo. Na płycie ,, Musica en ti" jest śpiewana przez Ruggero Pasquarelli.



Tekst:
1. Y al fin comprendí quién soy en verdad 
Si me confundí ya no ay marcha atrás 
Ahora voy a andar ya no cambio más 
Si no me conocen me conocerán 


No me importa el mar en la arena 
Y escuchar cantar las sirenas 
mira a tu alrededor y            
escucharas hablar de mi ..... 

Ref...
Nada ni nadie podrá detenerme 
no existe nada que cambie mi suerte 
nada ni nadie, nadie, nadie, nadie, nadie 
es mejor que yo


Nada ni nadie podrá detenerme 
después de todo me siento más fuerte 
nada ni nadie, nadie, nadie 
es mejor que yo ...


2. Al fin comprendi siempre van hablar
Y lo que aprendi es quE puedo más 
Ahora podrán ver la distancia que hay
Y entre lo que fui, y lo que verán


no me importa el mar en la arena 
y escuchar cantar las sirenas 
mira a tu alrededor y 
escucharas hablar de mi ..... 

Ref....
Nada ni nadie podrá detenerme 
no existe nada que cambie mi suerte 
nada ni nadie, nadie, nadie, nadie, nadie 
es mejor que yo


Nada ni nadie podrá detenerme 
después de todo me siento más fuerte 
nada ni nadie, nadie, nadie 
es mejor ...

Nada ni nadie podrá detenerme 
no existe nada que cambie mi suerte 
nada ni nadie, nadie, nadie, nadie, nadie 
es mejor que yo 

Nada ni nadie podrá detenerme
Nada, Nada, Nada
Nada ni Nadie, Nadie Nadie Nadie
Es mejor que yo
Nada ni Nadie, Nadie
Nadie, Es mejor que yo

Tłumaczenie

Tłumaczenie wykonała Dodo Official dla bloga ,, Jestem Luna Polska" Kopiowanie bez zgody
autorki jest zabronione!

 1. I w końcu zdałem sobie sprawę, kim naprawdę jestem
Jeśli jestem zdeterminowany już się nie cofam
Teraz będę chodzić i nie zmienie się więcej
Jeśli mnie nie znają to rozpoznają już

Nie obchodzi mnie morze w piasku
I słuchanie śpiewu syren
Rozejrzyj się wokół i 
posłuchaj jak mówią o mnie....

Ref.  
Nic i nikt nie może mnie zatrzymać
Nie ma nic, aby zmienić moje szczęście
Nic i nikt,nikt, nikt, nikt, nikt
nie jest lepszy ode mnie

Nic i nikt nie może mnie zatrzymać
Po tym wszystkim czuję się silniejszy
Nic i nikt, nikt, nikt, nikt
nie jest lepszy ode mnie

2.  W końcu zrozumiałem ,że zawsze będą mówić
I dowiedziałem się ,że mogę więcej
Teraz będą mogli zobaczyć ten dystans
Między tym, co było i, co będzie.

Nie obchodzi mnie morze w piasku
I słuchanie śpiewu syren
Rozejrzyj się wokół i 
posłuchaj jak mówią o mnie....

Ref.  
Nic i nikt nie może mnie zatrzymać
Nie ma nic, aby zmienić moje szczęście
Nic i nikt,nikt, nikt, nikt, nikt
nie jest lepszy ode mnie

Nic i nikt nie może mnie zatrzymać
Po tym wszystkim czuję się silniejszy
Nic i nikt, nikt, nikt, nikt
nie jest lepszy ode mnie

Nic i nikt nie może mnie zatrzymać
Nie ma nic, aby zmienić moje szczęście
Nic i nikt,nikt, nikt, nikt, nikt
nie jest lepszy ode mnie

Nic i nikt nie może mnie zatrzymać
Nic, nic, nic
Nikt i nic, nic, nic, nic
Jest lepszy ode mnie
Nikt i nic, nic, nic
jest lepszy ode mnie

----------------------------------------------------------------------------------------------

Moim zdaniem piosenka idealnie pasuje do postaci Matteo. Odzwierciedla jego uczucia po tym, jak dzięki Lunie stał się lepszym człowiekiem. Głos Ruggero bez wątpienia jest tutaj perełką.


A wy, co sądzicie o tej piosence?

4 komentarze:

  1. uwielbiam ją jak każdą, w której śpiewa Ruggero. 😜 💜💕👍👌
    Pozdrowienia dla całej redakcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KOCHAM 💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏💒💏GO❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💖💗💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💕💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍💘💍👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑👫💑😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘😍😘

      Usuń
  2. 😍😍😘😘Kocham😘😘😘😘 Ruggero 😘😘😘😘😍😍całym sercem i nie wierzę w to żeby jakaś piosenka śpiewana🎤przez 🎹🎸🎤Rugge 💖była by okropna.😛

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogę skopiować tekst?
    Chcę sobie w dokumencie Word zgromadzić teksty wszystkich piosenek z tłumaczeniem,
    więc pytam się czy mogę pokopiować teksty.

    OdpowiedzUsuń